Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Niceguy

Var du den typen som bare gikk din veg og ikke sa noe når hun ville drøfte noe? Da kan jeg skjønne henne.

Nei, jeg sa klart ifra om mine meninger og sto på mitt. (Kan være sta jeg også) :-)

Jeg planla ting og tang hvis det var noe vi skulle som familie. (Hun hadde forøvrig en datter fra før).

Jeg var vel ikke så "rolig" i utgangspunktet, men slo meg vel mer og mer til ro etterhvert som samlivet trådde i kraft. Vi flyttet sammen etter et halvt års tid.

Eksen hennes før meg som forøvrig er barnefaren var altfor vill for henne og det tok jeg i etterretning.

Jeg selv var/er inne i en periode der jeg hadde/har lyst til å slå meg til ro og vil si meg ferdig med å ha rast ifra meg.

Det er noe jeg nå har forstått hun ikke er ferdig med.

Hun fant seg en fyr som er 32 år og har en datter på 4 år. Jeg er 27 år og hun er 22 år...

Er det rart det er tungt å svelge?

Men men... Jeg var nok for snill..

Må jo nesten se det ironiske i dette...

Ofret ganske mye for hun jeg trodde var min fremtids hustru.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Suna

5

• MsSophie

4

• naiv

3

• Bassisten

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest alene

Det var jo han som gjorde deg så innesluttet jo.... hans egen feil at han er redd for bygdesladder....

Det er HAN som har mistet DEG. Gå og finn deg en annen som setter pris på deg og ikke prøver å forandre deg du.... Lykke til:-)

Jeg vet du har rett, innerst inne i hodet mitt. Men vanskelig å forstå i "praksis". Men takk for svaret ditt likevel. Det varmet :)

Gjest Miletta

Jeg vet du har rett, innerst inne i hodet mitt. Men vanskelig å forstå i "praksis". Men takk for svaret ditt likevel. Det varmet :)

Jeg vet nok så altfor godt hvordan du har det... Jeg har blitt dumpet, sviktet og forlatt, og jeg fikk ikke en gang en grunn. Prøver desperat å fortelle meg selv at jeg fortjener noe bedre, men jeg vil ikke lystre...

Gjest alene

Jeg vet nok så altfor godt hvordan du har det... Jeg har blitt dumpet, sviktet og forlatt, og jeg fikk ikke en gang en grunn. Prøver desperat å fortelle meg selv at jeg fortjener noe bedre, men jeg vil ikke lystre...

Da må du lese ditt første svar til meg. Du skrev "Det er HAN som har mistet DEG" og ja, vi fortjener noe bedre.

Lykke til videre du også.:)

Annonse

Nei, jeg sa klart ifra om mine meninger og sto på mitt. (Kan være sta jeg også) :-)

Jeg planla ting og tang hvis det var noe vi skulle som familie. (Hun hadde forøvrig en datter fra før).

Jeg var vel ikke så "rolig" i utgangspunktet, men slo meg vel mer og mer til ro etterhvert som samlivet trådde i kraft. Vi flyttet sammen etter et halvt års tid.

Eksen hennes før meg som forøvrig er barnefaren var altfor vill for henne og det tok jeg i etterretning.

Jeg selv var/er inne i en periode der jeg hadde/har lyst til å slå meg til ro og vil si meg ferdig med å ha rast ifra meg.

Det er noe jeg nå har forstått hun ikke er ferdig med.

Hun fant seg en fyr som er 32 år og har en datter på 4 år. Jeg er 27 år og hun er 22 år...

Er det rart det er tungt å svelge?

Men men... Jeg var nok for snill..

Må jo nesten se det ironiske i dette...

Ofret ganske mye for hun jeg trodde var min fremtids hustru.

Det kan virke som hun er noe umoden. Hun vet ikke riktig hva hun vil. Selvfølgelig, i et forhold må man både gi og ta, men en må ikke slette ut sin egen personlighet.

Du høres ut som en ok gutt. Fortsett med å være den du er. Noe annet er uholdbart i lengden.

Jeg ønsker deg lykke til videre.

Vel...

Det hører med til historien at hun ble sammen med en på 32 år... :-)

Han har IKKE "rast fra seg".

...kanskje en tankevekker det også...

Hvorfor er det en tankevekker? Det er ingenting unormalt med at en mann på 32 ikke har rast fra seg. At ei jente på 22 ikke har rast fra seg er helt normalt. Det tar nok noen år til før hun vet hvor hun står og hva hun vil med livet. Denne 32-åringen er hun sikkert forelsket i, men det betyr ikke at de kommer til å være sammen inn í evigheten.

Gjest Miletta

Da må du lese ditt første svar til meg. Du skrev "Det er HAN som har mistet DEG" og ja, vi fortjener noe bedre.

Lykke til videre du også.:)

Takk! :-)

Jeg er nok ikke flink nok til å høre på mine egne råd.....

Men vi greier oss fint uten gutta..... hehehe... De kan bare ha det så godt...

Gjest Niceguy

Du er antakelig for god for henne.

Kvinner som ikke aksepterer snille menn, fortjener de dertil heller ikke.

Du må finne deg en kvinne som respekterer deg for den du er.

Dama di søker sikkert en tøffere type enn deg.

Da vi ble sammen var det faktisk en snill og trofast gutt hun ville bli sammen med p.g.a. at den forrige hun var sammen med ble "for tøff".

Jeg på min side hadde "rast fra meg" og hadde vel egentlig lyst til å slå meg til ro akkurat som hun ville.

Hun har en datter fra før på to år og burde vel egentlig slå seg mer til ro p.g.a. det også spør du meg.

Men etter et års tid ble hun rastløs igjen.

Kan slike jenter rase fra seg eller blir de slik for alltid?

(Har vel et lite håp om at ting skal ordne seg igjen når/hvis det skjærer seg med nyetypen som ikke har rast fra seg).

Ja, jeg er vel dum som gidder å vente.

Klarer jo ikke å tenke på å bli sammen med noen andre damer igjen likevel...

Gjest thoughtful

Da vi ble sammen var det faktisk en snill og trofast gutt hun ville bli sammen med p.g.a. at den forrige hun var sammen med ble "for tøff".

Jeg på min side hadde "rast fra meg" og hadde vel egentlig lyst til å slå meg til ro akkurat som hun ville.

Hun har en datter fra før på to år og burde vel egentlig slå seg mer til ro p.g.a. det også spør du meg.

Men etter et års tid ble hun rastløs igjen.

Kan slike jenter rase fra seg eller blir de slik for alltid?

(Har vel et lite håp om at ting skal ordne seg igjen når/hvis det skjærer seg med nyetypen som ikke har rast fra seg).

Ja, jeg er vel dum som gidder å vente.

Klarer jo ikke å tenke på å bli sammen med noen andre damer igjen likevel...

Det høres ut som dama di ikke særlig vet hva hun vil. Men det kan nesten ikke bli ditt problem. Life must go on, don't you think?

Du kan ikke kaste bort livet ditt på en som ikke vet hva hun vil.

Hvis du er smart, så prøv å ta litt avstand til henne ; Da finner du fort ut om hun fremdeles er interessert.

Hvis hun tar kontakt med deg, skulle man iallefall tro at hun fremdeles er glad i deg? Hvis ikke, who cares?

Gjest Niceguy

Det høres ut som dama di ikke særlig vet hva hun vil. Men det kan nesten ikke bli ditt problem. Life must go on, don't you think?

Du kan ikke kaste bort livet ditt på en som ikke vet hva hun vil.

Hvis du er smart, så prøv å ta litt avstand til henne ; Da finner du fort ut om hun fremdeles er interessert.

Hvis hun tar kontakt med deg, skulle man iallefall tro at hun fremdeles er glad i deg? Hvis ikke, who cares?

Skulle ønske at "life must go on" var like enkelt gjort som det var sagt...

Og det at hun ikke vet hva hun vil ble jo faktisk mitt problem i.o.m. at det var jo meg det gikk utover.

...ble jo glad i dama...

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fortsatt er det heller, men jeg er jo faktisk det ennå etter alt hun har gjort mot meg.

Prøvd å holde avstand til henne har jeg jo faktisk gjort, men det er ikke lett.

Vi bor i samme bygd der det er kun 1200 innbyggere. Det gjør ikke saken noe bedre.

Alle kjenner alle og det å unngå henne er bortimot umulig.

Flytte herfra p.g.a. henne har jeg ikke lyst til. Begge er født og oppvokst her og vi liker å bo her begge to.

Jeg gjør vel saken vanskeligere enn den er, men jeg ser faktisk ikke noe annen løsning akkurat nå enn at jeg bare må se at hun er lykkelig mens jeg går og prøver å glemme det vi hadde sammen.

Det ble vel litt sutrete dette her...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...