Gjest Edvart Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Tenker dere jenter noen gang på at gynekologen egentlig er en mannsgris som har jobben bare for å kunne grafse på mus hele dagen? Kan jo ikke være noen annen grunn til at han tar jobben, eller? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Svar til Edvart Jeg vil be deg og evt andre om ikke å komme med så enfoldige og dumme uttalelser på et forum hvor man tar kvinnens underlivsproblemer seriøst. Gynekologer -mannlige som kvinnelige- velger nettopp dette felt fordi det har så mange aspekter som er sentrale for livet: befruktning, svangerskap og fødsel. Det omfatter hverdagslige problemer, hormonelle problemer, vanskelige krefttilfeller, det er mindre og meget store operasjoner samt super-teknisk utstyr til operasjoner og ultralydundersøkelser. Prevensjon, graviditet, fødsel og barnløshet omfatter ikke bare kvinnen, men i stor grad også mannen. Det er viktig at gynekologer av begge kjønn både for miljøet og får kvinnen/paret. Jeg håper at Edvart er et meget ungt menneske, hos en voksen person vil jeg finne det ganske tragisk med en slik innstilling. Hilsen Mette H Moen 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Svar til Edvart Jeg vil be deg og evt andre om ikke å komme med så enfoldige og dumme uttalelser på et forum hvor man tar kvinnens underlivsproblemer seriøst. Gynekologer -mannlige som kvinnelige- velger nettopp dette felt fordi det har så mange aspekter som er sentrale for livet: befruktning, svangerskap og fødsel. Det omfatter hverdagslige problemer, hormonelle problemer, vanskelige krefttilfeller, det er mindre og meget store operasjoner samt super-teknisk utstyr til operasjoner og ultralydundersøkelser. Prevensjon, graviditet, fødsel og barnløshet omfatter ikke bare kvinnen, men i stor grad også mannen. Det er viktig at vi har gynekologer av begge kjønn både for miljøet og for kvinnen/paret. Jeg håper at Edvart er et meget ungt menneske. Hos en voksen person vil jeg finne det ganske tragisk med en slik innstilling. Hilsen Mette H Moen 0 Siter
Gjest Edvart Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 16.7.2000 den 15.13): Svar til Edvart Jeg vil be deg og evt andre om ikke å komme med så enfoldige og dumme uttalelser på et forum hvor man tar kvinnens underlivsproblemer seriøst. Gynekologer -mannlige som kvinnelige- velger nettopp dette felt fordi det har så mange aspekter som er sentrale for livet: befruktning, svangerskap og fødsel. Det omfatter hverdagslige problemer, hormonelle problemer, vanskelige krefttilfeller, det er mindre og meget store operasjoner samt super-teknisk utstyr til operasjoner og ultralydundersøkelser. Prevensjon, graviditet, fødsel og barnløshet omfatter ikke bare kvinnen, men i stor grad også mannen. Det er viktig at vi har gynekologer av begge kjønn både for miljøet og for kvinnen/paret. Jeg håper at Edvart er et meget ungt menneske. Hos en voksen person vil jeg finne det ganske tragisk med en slik innstilling. Hilsen Mette H Moen Ok, da er det vel tragisk da. Jeg er ikke ung, men dum og enfoldig ifølge deg da. 0 Siter
Tullerull Skrevet 17. juli 2000 Skrevet 17. juli 2000 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 16.7.2000 den 15.13): Svar til Edvart Jeg vil be deg og evt andre om ikke å komme med så enfoldige og dumme uttalelser på et forum hvor man tar kvinnens underlivsproblemer seriøst. Gynekologer -mannlige som kvinnelige- velger nettopp dette felt fordi det har så mange aspekter som er sentrale for livet: befruktning, svangerskap og fødsel. Det omfatter hverdagslige problemer, hormonelle problemer, vanskelige krefttilfeller, det er mindre og meget store operasjoner samt super-teknisk utstyr til operasjoner og ultralydundersøkelser. Prevensjon, graviditet, fødsel og barnløshet omfatter ikke bare kvinnen, men i stor grad også mannen. Det er viktig at vi har gynekologer av begge kjønn både for miljøet og for kvinnen/paret. Jeg håper at Edvart er et meget ungt menneske. Hos en voksen person vil jeg finne det ganske tragisk med en slik innstilling. Hilsen Mette H Moen Går det ikke ann å få fjernet dette vemmelige innlegget fra en mindre begavet mann (som tydeligvis er en gris selv)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.