Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Typen min og jeg er litt nysjerrige på disse oppskriftene som skal få spermen til å smake bedre/annerledes..

Det jeg lurte på var : Er det noen som vet om noen? eller noen som har erfaring med om de virker eller ikke? og hvor lang tid det går før en eventuelt merker noe forskjell ?

Takk for eventuell hjelp :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59031-spermsmak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Smaken på sperm kan påvirkes av hva han spiser og drikker. Alkohol og sigaretter gir en bitter smak. Skarp smak får menn på spermen om de for eksempel spiser rødt kjøtt, asparges og brokkoli. Er han vegertarianer eller spiser masse selleri, er smaken mildere. Smaken blir også mild om han spruter ofte. Om han er diabetiker smaker sæden hans søtt. Krydder og for eksempel hvitløk gir også smak.

Vil tro næringsstoffene må få tid til å bli tatt opp i systemet før det merkes på smaken. Siden sperm består av en mengde ingredienser, blant annet fra ulike kjertler med ulik produksjonstid, er det nesten umulig å vite hvor lang tid som skal til. Sædcellene tar ca. fem uker å produsere, mens væske fra prostatakjertelen - en viktig ingrediens i spermen, og Cowpers kjertler skiftes ut hyppig. Så han må kanskje på en langvarig diett for at smaksstoffene skal endres?

Interessant spørsmål forresten. Noen som kan bidra med erfaring fra eksperimenter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59031-spermsmak/#findComment-253211
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...