Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• nick

2

• nøffelinøff

2

• wywh

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Er man veldig fokusert på ytre ting eller er det en helhet som teller.

Hvis en jente er veldig sjarmerende ,men ser ut som en vanlig jente med litt kilo på kroppen og (litt sminke for å se grei ut), hvordan ville det se ut. Er man overfladiske eller ligger det i vår natur å finne en typisk pen attraktiv dame å forplante seg med?

P.S er hår på leggene turn-off

Jeg har hår på leggene om vinteren, for da gidder jeg ikke å barbere dem,for det er jo ingen som ser beina mine likevel.Hva er vitsen med å gjøre seg aktraktiv, hvis min egen mening er at det er det indre som teller.Jeg gjør meg aktraktiv med å pynte meg og dusje meg og barbere hår under armene,men å slite med å barbere bort hår på leggene annen hver dag, når man går som oftest i lange bukser om vinteren.Det har jeg ikke behov for.Om sommeren er det annerledes for da går man som regel i shorts eller kjole og man må vise beina sine fram.Da barberer jeg dem gjerne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59044-turn-off/page/3/#findComment-258944
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Er man veldig fokusert på ytre ting eller er det en helhet som teller.

Hvis en jente er veldig sjarmerende ,men ser ut som en vanlig jente med litt kilo på kroppen og (litt sminke for å se grei ut), hvordan ville det se ut. Er man overfladiske eller ligger det i vår natur å finne en typisk pen attraktiv dame å forplante seg med?

P.S er hår på leggene turn-off

Jeg har hår på leggene om vinteren, for da gidder jeg ikke å barbere dem,for det er jo ingen som ser beina mine likevel.Hva er vitsen med å gjøre seg aktraktiv, hvis min egen mening er at det er det indre som teller.Jeg gjør meg aktraktiv med å pynte meg og dusje meg og barbere hår under armene,men å slite med å barbere bort hår på leggene annen hver dag, når man går som oftest i lange bukser om vinteren.Det har jeg ikke behov for.Om sommeren er det annerledes for da går man som regel i shorts eller kjole og man må vise beina sine fram.Da barberer jeg dem gjerne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59044-turn-off/page/3/#findComment-258945
Del på andre sider

petter smart

Det kommer vel an på om du er sammen med noen eller ikke.

Er du singel så er det ikke så mye poeng i å barbere seg. Men er du sammen med noen så bør du jo gjøre deg attraktiv for ham. Det er en vanlig feil å slutte å gjøre seg attraktiv når en har fått noen. Men en må holde spenningen ved like. Husk det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59044-turn-off/page/3/#findComment-260246
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...