Gå til innhold

Utrolig hva de får til...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg har helt sansen jeg. Tviler ikke på at de blir gode foreldre, men i den alderen er det liksom mer normalt at de blir besteforeldre. Ja, ja, jeg skal ikke sette meg på min høye hest når det gjelder å ønske seg barn. Var det ikke hun Sara i Bibelen som var 90 år da hun fikk sin førstefødte?

Ja, jeg leste bare forsiden på VG i dag, og regner med at det er det du sikter til. Løpet kan vel derfor ikke være kjørt for slike sunne,unge og friske kvinner som oss da vel???? Håper du ruger som bare det fremdeles, Katheinka! Tvi, tvi! Jeg sprayer på 7. dagen, og er optimistisk.

Mange klemmer fra

Gjest Katheinka

Ja, jeg leste bare forsiden på VG i dag, og regner med at det er det du sikter til. Løpet kan vel derfor ikke være kjørt for slike sunne,unge og friske kvinner som oss da vel???? Håper du ruger som bare det fremdeles, Katheinka! Tvi, tvi! Jeg sprayer på 7. dagen, og er optimistisk.

Mange klemmer fra

Joda, jeg ruger i vei. Har hatt en del stikking og ulming i magen de siste par dagene, håper det er et positivt tegn! Har selvfølgelig lest alt jeg kommer over av hva som kan være symptomer på det ene eller det andre, og blir jo ikke akkurat klokere av det. Håper bare ikke at det kommer noen mens og ødelegger forventningene. Forrige gang kom den dagen før jeg skulle teste, så går det gale, så skjer det vel på mandag.

Ikke lenge til 6. juli heller nå, bare noen ganske få uker. Denne gangen må det bare ordne seg for dere, uflaksen må være brukt opp.

Skal du forresten på torgkonsert i dag? Tror iallfall at litt Kaizers er bra for magen...

Hilsen

Gjest Katheinka

Jeg vet ikke om jeg har helt sansen jeg. Tviler ikke på at de blir gode foreldre, men i den alderen er det liksom mer normalt at de blir besteforeldre. Ja, ja, jeg skal ikke sette meg på min høye hest når det gjelder å ønske seg barn. Var det ikke hun Sara i Bibelen som var 90 år da hun fikk sin førstefødte?

Sara var steingammel, men hun fikk vel hjelp fra oven?

Enig med deg yogi at det høres litt "løye" ut, selv om det virker som om damen har tenkt veldig nøye gjennom hva hun holder på med.

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Hvordan barnet vil oppleve det å ha så gamle foreldre kommer helt an på hvilket synspunkt de får til livet i seg selv.

Jeg personlig ser på livet som en gave, og er derfor meget takknemlig og glad for at jeg i det hele tatt er født. Jeg ville foretrukket å ha foreldre som har "normal" alder, men det å ha fått livet må da være det viktigste :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...