Gå til innhold

Jeg tror jeg er blitt gal..dette er sykt!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg traff tilfeldig en mann på nett. Jeg vet jo det er lettere å åpne seg slik, fortelle tanker, fantasier....Så ender jeg opp med å gjøre det selv. Denne mannen treffer meg midt i maven.

Jeg er hektet. I kveld skal han ringe. Jeg har grått av lengsel etter han. Er fullstendig oppslukt i han.

Jeg er på tur å gjøre noe galt, men jeg drives mot han.

Mann og unge skal vekk i kveld. Jeg skal kose meg på telfon med denne mannen...Jeg har aldri trodd jeg kunne føle noe slikt.

Vekk meg opp, og si det aldri kan gå bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59103-jeg-tror-jeg-er-blitt-galdette-er-sykt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan definerer du "gå bra"? Du kan vel komme unna med bedraget, og det vil gå bra. Mannen kan ta deg med storm og du forlater det du har til fordel for han nye, og det KAN gå bra. Dessuten kan det gå bra med samvittigheten din også om du bare maler om igjen og om igjen på en mantra som sier : "Fordi jeg fortjener det".

Det å bli såå fascinert av en fyr er vel ikke sykt. Å rydde huset for å leve det ut, ja da kan vi vel kanskje putte det i kategorien impulsivt, egoistisk eller spenningsfantast?

mvh.

petter smart

Hvordan har du tenkt å bli kvitt mann og barn for kvelden da?

Og skulle du ha lyst til å gjøre det igjen så må de jo bli vanskeligere å komme på unnskyldninger hver gang.

Men du bryr deg tydeligvis mye mer om deg selv enn din mann og dine barn så du får bare snu dem ryggen og gjøre som du selv vil.

Og sier meg enig med de som spør om hva du definerer som bra. Er det bra dersom ekteskapet ditt ryker? Enn om du ikke får se barna lenger? Eller du skal ha tlf-sex med han nye jevnlig? Eller ha sex i RL? Eller hva...?

Annonse

Gjest anonym

Hei, jeg er i samme båt!! Og det er vindunderlig:-) Men nå er jeg på vei ut av et forhold,men det er vel i prinsippet den samme situasjonen..

Møtte en på nettet, fant tonen øyeblikkelig!!

tekstmld, og så telefonen. Ojj det var vanvittig deilig, morsomt .....:-)) Vi har sendt hverandre bilder, og skal faktisk møtes snart..jeg gleder meg enormt!!

Men vi fant tonen også mentalt, og selvfølgelig seksuelt(fantasier m.m)

Men jeg sørget for å ha hemmlig tlf. først, da man må være forsiktig.. Dette er ingen oppfordring til at dere skal møtes,ville bare dele min erfaring..Et lite men: er du i et godt forhold, ville jeg nok luftet dette med partneren.. Går det bra så go for it!!

Gjest Shallow_Hal

Du høres våken ut for meg...

Hvorfor skal du ha med oss på dette? Om du har problemer med å finne gode grunner til å la vær... Så ikke gjør det da!

Du vet at det er galt. Men du har fremdeles lyst. La oss høre om samvittigheten din lot deg gjøre det!

Gjest (ikke undertegnet)

Hei, jeg er i samme båt!! Og det er vindunderlig:-) Men nå er jeg på vei ut av et forhold,men det er vel i prinsippet den samme situasjonen..

Møtte en på nettet, fant tonen øyeblikkelig!!

tekstmld, og så telefonen. Ojj det var vanvittig deilig, morsomt .....:-)) Vi har sendt hverandre bilder, og skal faktisk møtes snart..jeg gleder meg enormt!!

Men vi fant tonen også mentalt, og selvfølgelig seksuelt(fantasier m.m)

Men jeg sørget for å ha hemmlig tlf. først, da man må være forsiktig.. Dette er ingen oppfordring til at dere skal møtes,ville bare dele min erfaring..Et lite men: er du i et godt forhold, ville jeg nok luftet dette med partneren.. Går det bra så go for it!!

Jeg er i et kjedelig og futrerende forhold. Uten mental og seksuell stimulans.

Hadde forholdet til min mann vært bra, ville jeg aldri tenkt tanken.

Fint å høre fra deg.

Håper virkelig du får det bra.

Gjest anonym

Jeg er i et kjedelig og futrerende forhold. Uten mental og seksuell stimulans.

Hadde forholdet til min mann vært bra, ville jeg aldri tenkt tanken.

Fint å høre fra deg.

Håper virkelig du får det bra.

Det var trist å høre at dere ikke har det bra,har dere prøvd proff.hjelp? Prøvd å finne ut hvor skoen trykker?

Har du kanskje som meg(grunnen til vårt oppbrudd) utviklet forskjellige seksuelle tanker,fantasier og drømmer? Jeg ville nemlig utvikle mine fantasier, leke,gjøre det litt morsomt innimellom. Det er tøfft å bryte for dere alle, men har dere prøvd å det fremdeles ikke går, så kanskje det å bryte er den eneste løsningen. Men er dere fremdeles glad i hverandre så la ingenting være uprøvd.. Ellers så ønsker jeg deg lykke til,og håper det ordner seg på den ene eller andre måten, Klem fra Line

Gjest dfhdfh

Har hatt det på samme måtem, men da jeg traff fyren skjønte jeg ikke hva jeg hadde tenkt på, kjemien manglet helt og han var ikke som hodet mitt hadde prøvd å få meg til å tro...

Er du i et forhold ville jeg ikke kasta bort det på en "fantasi" som det vel må kalles. Glem ham, han er sikkert ikke noe bedre enn hva du allerede har.

Hei,

jeg vil bare si at jeg har opplevd akkurat det du nå skal gjøre men dessverre fra den gale siden. Min kone "lekte" seg på nettet med en annen mann. De delte fantasier, tanker og problemer i deres respektive forhold. Jeg kom over mailkorrespondansen ved en tilfeldighet. Jeg ble naturligvis totalt satt ut av dette, her så jeg min kone dele sine innerste seksuelle fantasier (som hun aldri har fortalt meg) med en annen! Hun gråt og bar seg og ba om tilgivelse, hun ble bare revet med sa hun. Forholdet vårt er nå i ferd med å gå i oppløsning etter dette, jeg klarer bare ikke å stole på henne mer.

Så min oppfordring til deg er å være ærlig både overfor deg selv og din mann, ønsker du virkelig å gjøre dette bør du vurdere konsekvensene det kan få! Er det verdt å risikere forholdet synes jeg du bør avslutte ditt nåværende forhold, da er det bare ikke holdbart! På denne måten unngår du også å evt. såre andre.

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Hei,

jeg vil bare si at jeg har opplevd akkurat det du nå skal gjøre men dessverre fra den gale siden. Min kone "lekte" seg på nettet med en annen mann. De delte fantasier, tanker og problemer i deres respektive forhold. Jeg kom over mailkorrespondansen ved en tilfeldighet. Jeg ble naturligvis totalt satt ut av dette, her så jeg min kone dele sine innerste seksuelle fantasier (som hun aldri har fortalt meg) med en annen! Hun gråt og bar seg og ba om tilgivelse, hun ble bare revet med sa hun. Forholdet vårt er nå i ferd med å gå i oppløsning etter dette, jeg klarer bare ikke å stole på henne mer.

Så min oppfordring til deg er å være ærlig både overfor deg selv og din mann, ønsker du virkelig å gjøre dette bør du vurdere konsekvensene det kan få! Er det verdt å risikere forholdet synes jeg du bør avslutte ditt nåværende forhold, da er det bare ikke holdbart! På denne måten unngår du også å evt. såre andre.

Tusen takk for svar. Ja, jeg vet min mann ikke hadde taklet dette. Jeg burde være ærlig.

Men jeg har forsøkt å gjøre han mer leken, vi krangler om små bagateller. Det kunne vært meg som skrev et innlegg her om en mann som oppdaget at konen hadde kjøpt vibirator.

Vi krangler. Han lurer på om det er best å dra. Ungene er et anker.

Ikke forholdet vårt.

Det må være fælt å oppleve det som du har gjort.

Men hos oss, vil ikke mannen min høre på mine skitne fantasier...Jeg mangler også åndelig stimulans. Og gjør ikke dette for kun spenningen....

petter smart

Har hatt det på samme måtem, men da jeg traff fyren skjønte jeg ikke hva jeg hadde tenkt på, kjemien manglet helt og han var ikke som hodet mitt hadde prøvd å få meg til å tro...

Er du i et forhold ville jeg ikke kasta bort det på en "fantasi" som det vel må kalles. Glem ham, han er sikkert ikke noe bedre enn hva du allerede har.

Tror nok en ofte innbiller seg at alt er eller skal bli perfekt med den nye, men så innhenter virkeligheten en. Og da står en der gjerne uten noen, helt alene.

Når det blir litt kjedelig i et forhold, noe det ofte blir etter en stund, så søker en spenning. Men ofte er det mer fantastisk i hodet enn det blir i virkeligheten.

Så det er nok bedre å prøve å fikse forholdet sitt, i alle fall dersom en elsker hverandre. Eller så bør en bryte helt, før en går til noen andre. Partneren din fortjener såpass. Så kan han/hun også gå ut å finne noen andre.

Unskyld. Men å kalle seg poetica når en ikke ser det poetiske i en slik fasinasjon i et nettmøte!!!

Skift nick!!

Hun skrev: "Vekk meg opp, og si det aldri kan gå bra!"

Og jeg svarte: "Våkn opp, det kan aldri gå bra!" (Hun ba jo om det)

Ble det for vanskelig for deg, lille venn? ;o)

Skjønner du ikke ironien i svaret mitt foreslår jeg at du trener deg litt på humor.

:op

(Og unnskyld meg, men tror du virkelig at dette er det eneste poetiske som finnes i verden? Get real.)

Gjest (ikke undertegnet)

Hvordan har du tenkt å bli kvitt mann og barn for kvelden da?

Og skulle du ha lyst til å gjøre det igjen så må de jo bli vanskeligere å komme på unnskyldninger hver gang.

Men du bryr deg tydeligvis mye mer om deg selv enn din mann og dine barn så du får bare snu dem ryggen og gjøre som du selv vil.

Og sier meg enig med de som spør om hva du definerer som bra. Er det bra dersom ekteskapet ditt ryker? Enn om du ikke får se barna lenger? Eller du skal ha tlf-sex med han nye jevnlig? Eller ha sex i RL? Eller hva...?

Jeg vet ikke hva jeg skal. Annet enn at det var svært sanselig å snakke med han nå i kveld.

Ja, også er vi enige om at dette ikke skal lede til et forhold av fast art.

Dersom jeg møter han i RL,og han får meg til å sitre som jeg har gjort til nå, kan du banne på at jeg skal leve ut lyster som aldri har vært framme i lyset.

Gjest (ikke undertegnet)

Du høres våken ut for meg...

Hvorfor skal du ha med oss på dette? Om du har problemer med å finne gode grunner til å la vær... Så ikke gjør det da!

Du vet at det er galt. Men du har fremdeles lyst. La oss høre om samvittigheten din lot deg gjøre det!

Jeg gjorde det! Eneste som føltes merkelig, var at moren min ringte da!

Og du, jeg drar deg ikke inn i dette, mer enn du engasjerer deg i det.

Er likevel glad for svar. Jeg har aldri vært utro, men har heller aldri vært så nær å gjøre det før.

Vi lever i et forhold hvor mental og seksuell stimulans er et fremmedord. Ingen unnskyldning, men lettere å forstå min begeistring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...