Gå til innhold

Jeg tror jeg er blitt gal..dette er sykt!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hun skrev: "Vekk meg opp, og si det aldri kan gå bra!"

Og jeg svarte: "Våkn opp, det kan aldri gå bra!" (Hun ba jo om det)

Ble det for vanskelig for deg, lille venn? ;o)

Skjønner du ikke ironien i svaret mitt foreslår jeg at du trener deg litt på humor.

:op

(Og unnskyld meg, men tror du virkelig at dette er det eneste poetiske som finnes i verden? Get real.)

Jeg lo da jeg leste svaret ditt. Og tenkte, - takk for at noen prøvde å få fornuften til å seire. Siden jeg, som du sier, bad om det!

Noen ganger er de andre driftene sterkere

;-)

Fortsetter under...

Kanskje han har en latter som en støvsuger med hikke i revers !? Noe som får smilet ditt til å stivne og gir deg bråhast med å legge på ? :-)

PS! Det ER ikke lurt å gi folk du treffer på nettet tlf.nr.ditt.....For hvem vet ? Neste gang står han kanskje på døra og tar ikke nei for et svar, eller begynner å terrorisere deg og mannen din.

Jeg lo da jeg leste svaret ditt. Og tenkte, - takk for at noen prøvde å få fornuften til å seire. Siden jeg, som du sier, bad om det!

Noen ganger er de andre driftene sterkere

;-)

Enda godt NOEN så humoren i det! *lol* (Og i bunn og grunn var det nå viktigst at akkurat du gjorde det! ;o) ) Det ble bare så uimotståelig fristende å svare akkurat sånn, skjønner du! ;o))

Uansett om du finner svarene du søker eller ikke, så ønsker jeg deg selvsagt lykke til. :o)

Gjest (ikke undertegnet)

Kanskje han har en latter som en støvsuger med hikke i revers !? Noe som får smilet ditt til å stivne og gir deg bråhast med å legge på ? :-)

PS! Det ER ikke lurt å gi folk du treffer på nettet tlf.nr.ditt.....For hvem vet ? Neste gang står han kanskje på døra og tar ikke nei for et svar, eller begynner å terrorisere deg og mannen din.

Han hadde en behagelig stemme, og jeg ringte han. uten nr. viser.

Jeg er nok litt gal, men ikke komplett idiot! *s*

Takk for omtanken. Det er viktig det du sier.

Annonse

Ja, det er sant nok, men siden hun ba om at noen skulle svare slik, så gjorde jeg det. ;o)

Service, vettu!

:o)

HEI!

Skal ikke moralisere, bare fortelle om min egen erfaring!

Min kone og jeg har vært gjennom dette BEGGE to.

Vi hadde en fase i ekteskapet hvor vi slet med kommunikasjonen. Hun ble fullstendig lei, sliten og besatt av å prøve noe slikt som du nå gjør.

Hun fant virkelig tonen med denne mannen, ALT var bare så helt topp at hun ofret mann, ekteskap og alt det trygge for å tro på lidenskapen.

Vi ble skilt, fordi hun etter å ha kommet inn i denne sirkelen ikke klarte å se klart.

Etter en stund viste det seg dessverre at det var lettere å uttrykke følelser, drømmer og tankerekker på trykk, SMS og i telefon, enn det var å oppriktig leve slik.

Hun levde slik i 1,5 år mens vi var gift, 3 måneder etter at hun hadde fått sin frihet fra meg til å virkelig NYTE denne mannen, kom sannheten som en slegge i ansiktet hennes.

Men innrømme noe, NEI..

Det tok 9 måneder til, før hun kom krypende tilbake og ba om pent vær.

Jeg kunne tilgi henne av to årsaker. Jeg elsker henne, og vet at kommunikasjonen vår i forkant var feil.

Likevel, det viktigste av alt, var at vi begge hadde gjort oss erfaringer.

I mellomtiden hadde jeg nemlig prøvd meg på nettet også. Fant en jente som ALT klaffet med. Vi var single, hun savnet en mann som meg, selvfølgelig. Det tok 3 måneder med deilige opplevelser, før jeg oppdaget at hun slett ikke var singel.

Jeg ble fly forbannet over å ha blitt lurt til å være en slik MANN nummer to på siden, slike som jeg hatet.

Nå sitter vi sammen, lykkelige over å ha blitt kjærester igjen, etter 18 års ekteskap og 1 år som skilt.

Erfaringen? Det vi ikke trodde var vårt eget ansvar å vedlikeholde, skape, bygge - nemlig lidenskap, pasjon og å glede hverandre - faktisk var VALG vi måtte gjøre.

Min kone fikk en nedtur som aldri før, og det samme gjorde jeg.

NÅ lever vi livet som NYE!

Men, hadde vi kunne sluppet den dyre, dyre lærepengen, barnas lidelser, familier som kom i konflikter..... Vi har ikke ord!!!

Skal ikke moralisere som sagt, eller si hva du skal gjøre. Bare fortelle deg at følelser, lidenskap, spenning ikke er noe som kommer TIL DEG. Du skal være klar over at det er VALG som tas, og som ALLTID FÅR KONSEKVENSER. Den som tror at man ikke må stå til ansvar for slikt, får en meget grei læring i etterkant...

Fint, hva...?

Lykke til!

Hei,

jeg vil bare si at jeg har opplevd akkurat det du nå skal gjøre men dessverre fra den gale siden. Min kone "lekte" seg på nettet med en annen mann. De delte fantasier, tanker og problemer i deres respektive forhold. Jeg kom over mailkorrespondansen ved en tilfeldighet. Jeg ble naturligvis totalt satt ut av dette, her så jeg min kone dele sine innerste seksuelle fantasier (som hun aldri har fortalt meg) med en annen! Hun gråt og bar seg og ba om tilgivelse, hun ble bare revet med sa hun. Forholdet vårt er nå i ferd med å gå i oppløsning etter dette, jeg klarer bare ikke å stole på henne mer.

Så min oppfordring til deg er å være ærlig både overfor deg selv og din mann, ønsker du virkelig å gjøre dette bør du vurdere konsekvensene det kan få! Er det verdt å risikere forholdet synes jeg du bør avslutte ditt nåværende forhold, da er det bare ikke holdbart! På denne måten unngår du også å evt. såre andre.

Hva kom det av at hun aldri har fortalt DEG disse fantasiene da? Det er DER problemet ligger, at den som man BURDE være nærmest - ikke er det. Sine fantasier har man jo åkke som.

HEI!

Skal ikke moralisere, bare fortelle om min egen erfaring!

Min kone og jeg har vært gjennom dette BEGGE to.

Vi hadde en fase i ekteskapet hvor vi slet med kommunikasjonen. Hun ble fullstendig lei, sliten og besatt av å prøve noe slikt som du nå gjør.

Hun fant virkelig tonen med denne mannen, ALT var bare så helt topp at hun ofret mann, ekteskap og alt det trygge for å tro på lidenskapen.

Vi ble skilt, fordi hun etter å ha kommet inn i denne sirkelen ikke klarte å se klart.

Etter en stund viste det seg dessverre at det var lettere å uttrykke følelser, drømmer og tankerekker på trykk, SMS og i telefon, enn det var å oppriktig leve slik.

Hun levde slik i 1,5 år mens vi var gift, 3 måneder etter at hun hadde fått sin frihet fra meg til å virkelig NYTE denne mannen, kom sannheten som en slegge i ansiktet hennes.

Men innrømme noe, NEI..

Det tok 9 måneder til, før hun kom krypende tilbake og ba om pent vær.

Jeg kunne tilgi henne av to årsaker. Jeg elsker henne, og vet at kommunikasjonen vår i forkant var feil.

Likevel, det viktigste av alt, var at vi begge hadde gjort oss erfaringer.

I mellomtiden hadde jeg nemlig prøvd meg på nettet også. Fant en jente som ALT klaffet med. Vi var single, hun savnet en mann som meg, selvfølgelig. Det tok 3 måneder med deilige opplevelser, før jeg oppdaget at hun slett ikke var singel.

Jeg ble fly forbannet over å ha blitt lurt til å være en slik MANN nummer to på siden, slike som jeg hatet.

Nå sitter vi sammen, lykkelige over å ha blitt kjærester igjen, etter 18 års ekteskap og 1 år som skilt.

Erfaringen? Det vi ikke trodde var vårt eget ansvar å vedlikeholde, skape, bygge - nemlig lidenskap, pasjon og å glede hverandre - faktisk var VALG vi måtte gjøre.

Min kone fikk en nedtur som aldri før, og det samme gjorde jeg.

NÅ lever vi livet som NYE!

Men, hadde vi kunne sluppet den dyre, dyre lærepengen, barnas lidelser, familier som kom i konflikter..... Vi har ikke ord!!!

Skal ikke moralisere som sagt, eller si hva du skal gjøre. Bare fortelle deg at følelser, lidenskap, spenning ikke er noe som kommer TIL DEG. Du skal være klar over at det er VALG som tas, og som ALLTID FÅR KONSEKVENSER. Den som tror at man ikke må stå til ansvar for slikt, får en meget grei læring i etterkant...

Fint, hva...?

Lykke til!

Oj! Det må jeg si! Det er sannelig tøft å ta opp igjen samlivet med hverandre. Slikt står det respekt av! :-)

Jeg er skilt, og har heldigvis ikke brutt opp på grunn av "en annen" - men du har helt rett, - man lærer å forstå at man kan faktisk bestemme seg for hvordan man vil ha det, og ikke minst, - hvordan man IKKE vil ha det. Er man klare om disse tingene i begynnelsen, så er det så mye lettere å tørre å være lykkelig!....selv om man har oppser og downer. Det er det i BUNNEN som er viktig, ikke alt småtteriet.

Og det å TØRRE å være litt spennende kan være en kjemputfordring om man ikke er vant til det. Man er så redd for avvisning at man kanskje heller vil skrive om det il andre. Det kreves MOT, VILJE og et inderlig ØNSKE om å lykkes for å få til et godt samliv.

:-)

Tusen takk for svar. Ja, jeg vet min mann ikke hadde taklet dette. Jeg burde være ærlig.

Men jeg har forsøkt å gjøre han mer leken, vi krangler om små bagateller. Det kunne vært meg som skrev et innlegg her om en mann som oppdaget at konen hadde kjøpt vibirator.

Vi krangler. Han lurer på om det er best å dra. Ungene er et anker.

Ikke forholdet vårt.

Det må være fælt å oppleve det som du har gjort.

Men hos oss, vil ikke mannen min høre på mine skitne fantasier...Jeg mangler også åndelig stimulans. Og gjør ikke dette for kun spenningen....

Om du føler det er så seriøst, så har din mann rett på å få rede på at du ikke er interresert i å dele livet med han mere.

Problemer kommer uansett i forhold, selv om nyetablerte forhold kan være en dans på roser, så pleier det ikke å fortsette slik. Hverdagen kommer åkke som.

Skjønner det er spennende og skjønner at du har behov for noe som du ikke føler du får fra din mann. Men er det ikke lurere å holde det på avstand og slutte mens leken er god i det mindste? vil du risikere forholdet ditt til din mann? hvis ja, fortell det til ham og hvis nei, så slutter du med utroskapen din.

Vet at dette ikke er så interresant og spennende, men det er RL. Du leker deg på bekostning av et annet menneske, du går bak hans rygg og er utro til 1000.

Du vil gjerne sveve videre, men uansett vil boblen sprekke og noen vil lande veldig hardt og brutalt om du ikke forteller det til din mann eller kutter ut det tullet.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...