Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har også dette spørsmålet inne på forum for graviditet.Den 05.06. ble jeg inseminert. Eggløsning ble samme dag. (Jeg kjente den godt!) Den 12.06. tok jeg en sprøyte med et el. annet (husker ikke navnet) som skulle hjelpe livmoren å bli tykkere. Dvs. at onsdag den 19.06. skal jeg i utg.punktet ha mens. Fikk beskjed om å ta grav.test den 20.06, men jeg klarte selvsagt ikke å vente. Jeg tok derfor en RFSU-test i dag, og en svaaaak strek nr. 2 kom til syne. RFSU-testene kan vise resultat opptil 1 uke før mens, påstår produsenten. Så det var en sterk og en veldig svak strek. Kan jeg være gravid, eller er dette "etterdønninger" fra spøyten jeg tok? Den berømmelige slimproppen i livmormunnen er ikke til stede, noe den visst skal være hvis man er gravid? Symptomer: Rett et. eggløsning har brystene vært ømme og hovne, nå kun hovne, stikkende menssmerter, "sting" nedover lårene, oppblåst, men som sagt ingen slimpropp. Hva sier du? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59113-huttemegtu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...