Gå til innhold

Hvordan drikke Tequila?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• naiv

9

• Amiga

6

• birdie

5

Mest aktive i denne tråden

Har drukket uante mengder tequila i mitt liv. Ingen kan nok påstå at det er et godt drikke, men det er tullete artig å drikke det. SKÅL.

Du har fått forklart den offisielle måten å drikke tequila på, leser jeg. Kan variere denne ved å bytte ut sitron og salt med hhv. appelsin og kanel.

Den norske måten å drikke tequila på derimot, er å ta litt salt i tommelgropen for deretter å kaste dette over skulderen. Drikk tequila i ett drag og dra sitronen over pannen. Vi nordmenn konsentrerer oss jo om det viktigste :-)

Har du dårlig tid og skal ha full effekt av tequila uten å bli sjuk og uten å måtte drikke svineriet, kan jeg anbefale den finske måten å "innta" tequila på. Du heller litt tequila i tommelgropen og setter dette til ene neseboret og drar skikkelig inn. Det smeller litt i hjerneskallen, men gjør det samme med andre nesebor og hjernen blir aldri den samme igjen.

AKOKORATSCHA, AKOKORATSCHA, I THINK I TAKE SOME MORE TEQUILA.

Gjest Papirtiger

Og det smakte utrolig dårlig. Sikkert ikke uten grunn at de fleste shotter.

Skal på kafe med han i morgen, endelig noe jeg har peiling på :)

Takk for hjelpen, virket veeldig erfaren. I hvertfall når jeg matter-of-factly fortalte hvor farlig salt og sitron er ;)

Har drukket uante mengder tequila i mitt liv. Ingen kan nok påstå at det er et godt drikke, men det er tullete artig å drikke det. SKÅL.

Du har fått forklart den offisielle måten å drikke tequila på, leser jeg. Kan variere denne ved å bytte ut sitron og salt med hhv. appelsin og kanel.

Den norske måten å drikke tequila på derimot, er å ta litt salt i tommelgropen for deretter å kaste dette over skulderen. Drikk tequila i ett drag og dra sitronen over pannen. Vi nordmenn konsentrerer oss jo om det viktigste :-)

Har du dårlig tid og skal ha full effekt av tequila uten å bli sjuk og uten å måtte drikke svineriet, kan jeg anbefale den finske måten å "innta" tequila på. Du heller litt tequila i tommelgropen og setter dette til ene neseboret og drar skikkelig inn. Det smeller litt i hjerneskallen, men gjør det samme med andre nesebor og hjernen blir aldri den samme igjen.

AKOKORATSCHA, AKOKORATSCHA, I THINK I TAKE SOME MORE TEQUILA.

Hvorfor ikke bare sette en kinaputt i snyteskaftet og fyre på. Så er man ferdig med det mener jeg....

AKUNA MATATA, DISSA LJUVLIGA ORD...

Hvorfor ikke bare sette en kinaputt i snyteskaftet og fyre på. Så er man ferdig med det mener jeg....

AKUNA MATATA, DISSA LJUVLIGA ORD...

Jammen, tenk på all moroa en går glipp av a gett!! Og senere i livet når hjernen kobler seg ut, så tenker'n tilbake til tequilasniffinga og ler inntil hjernen kobles innpå igjen.

Mye mer artig enn en kinaputt !!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...