naiv Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Dyrt er det også. Men er det ikke en type jordbær som heter det også. Eller er jeg på bærtur? 0 Siter
monass Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Har drukket uante mengder tequila i mitt liv. Ingen kan nok påstå at det er et godt drikke, men det er tullete artig å drikke det. SKÅL. Du har fått forklart den offisielle måten å drikke tequila på, leser jeg. Kan variere denne ved å bytte ut sitron og salt med hhv. appelsin og kanel. Den norske måten å drikke tequila på derimot, er å ta litt salt i tommelgropen for deretter å kaste dette over skulderen. Drikk tequila i ett drag og dra sitronen over pannen. Vi nordmenn konsentrerer oss jo om det viktigste :-) Har du dårlig tid og skal ha full effekt av tequila uten å bli sjuk og uten å måtte drikke svineriet, kan jeg anbefale den finske måten å "innta" tequila på. Du heller litt tequila i tommelgropen og setter dette til ene neseboret og drar skikkelig inn. Det smeller litt i hjerneskallen, men gjør det samme med andre nesebor og hjernen blir aldri den samme igjen. AKOKORATSCHA, AKOKORATSCHA, I THINK I TAKE SOME MORE TEQUILA. 0 Siter
Gjest Papirtiger Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Og det smakte utrolig dårlig. Sikkert ikke uten grunn at de fleste shotter. Skal på kafe med han i morgen, endelig noe jeg har peiling på Takk for hjelpen, virket veeldig erfaren. I hvertfall når jeg matter-of-factly fortalte hvor farlig salt og sitron er 0 Siter
Nyco Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Har drukket uante mengder tequila i mitt liv. Ingen kan nok påstå at det er et godt drikke, men det er tullete artig å drikke det. SKÅL. Du har fått forklart den offisielle måten å drikke tequila på, leser jeg. Kan variere denne ved å bytte ut sitron og salt med hhv. appelsin og kanel. Den norske måten å drikke tequila på derimot, er å ta litt salt i tommelgropen for deretter å kaste dette over skulderen. Drikk tequila i ett drag og dra sitronen over pannen. Vi nordmenn konsentrerer oss jo om det viktigste :-) Har du dårlig tid og skal ha full effekt av tequila uten å bli sjuk og uten å måtte drikke svineriet, kan jeg anbefale den finske måten å "innta" tequila på. Du heller litt tequila i tommelgropen og setter dette til ene neseboret og drar skikkelig inn. Det smeller litt i hjerneskallen, men gjør det samme med andre nesebor og hjernen blir aldri den samme igjen. AKOKORATSCHA, AKOKORATSCHA, I THINK I TAKE SOME MORE TEQUILA. Hvorfor ikke bare sette en kinaputt i snyteskaftet og fyre på. Så er man ferdig med det mener jeg.... AKUNA MATATA, DISSA LJUVLIGA ORD... 0 Siter
monass Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Hvorfor ikke bare sette en kinaputt i snyteskaftet og fyre på. Så er man ferdig med det mener jeg.... AKUNA MATATA, DISSA LJUVLIGA ORD... Jammen, tenk på all moroa en går glipp av a gett!! Og senere i livet når hjernen kobler seg ut, så tenker'n tilbake til tequilasniffinga og ler inntil hjernen kobles innpå igjen. Mye mer artig enn en kinaputt !! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.