ønsker barn Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Notater etter GU Har vært hos legen og tatt GU. Jeg tok kreftprøve fra livmorhalsen og clamydiatest. Jeg strever med å bli gravid. Jeg har fått svar på prøvene i posten, og ble litt urolig etter å ha lest notatene. "Clamydia: tr1, LCR-negativ. Cytologisk vurdering: Normalt funn. Annet: PS. Vurderingen er begrenset pga mye leukocyter. " Hva er leukocyter? Jeg strever med å bli gravid og er henvist til Sykehuset for flere prøver. På remissesvaret fra laboratoriet som analyserte prøvene fra legen står det: "Klinisk diagnose/funn: W15 Infertilitet kvinne. Hva betyr det? At jeg strever med å bli gravid eller at jeg er ufruktbar? Videre står det: "Problemstilling: normal utseende vulvovag. mukosa, PH 4,7 Portio: ua.-palp tu/opp. Fluor: ua" Kan du oversette det til norsk? Takknemlig for raskt svar! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Leukocyter betyr hvite blodlegemer. Alle konsultasjoner gis en kode (her W15)for diagnose, og ditt problem er barnløshet (infertilitet) , at du ikke har oppnådd graviditet på forventet tid. Det sier ikke noe om årsaken Vulva en underlivet, altså kjønnslepper og skjedeinngang Vaginal mukosa er slimhinne i skjeden PH på 4.7 er surhetesgraden i skjeden Fluor ua (uten anmerkning)betyr at du ikke noe unormal utflod 0 Siter
ønsker barn Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Leukocyter betyr hvite blodlegemer. Alle konsultasjoner gis en kode (her W15)for diagnose, og ditt problem er barnløshet (infertilitet) , at du ikke har oppnådd graviditet på forventet tid. Det sier ikke noe om årsaken Vulva en underlivet, altså kjønnslepper og skjedeinngang Vaginal mukosa er slimhinne i skjeden PH på 4.7 er surhetesgraden i skjeden Fluor ua (uten anmerkning)betyr at du ikke noe unormal utflod Tusen takk for fint og raskt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.