Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!!!!

Etter å ha brukt pergotime i noen måneder nå har jeg fremdeles ikke lykkes i å bli gravid. Mensen har vært like regelmessig som bestandig, samme hvor gravid jeg har ønsket å være. Har en syklus på 23-25 dager, hvor jeg 2 dager i forveien kan se at jeg får den. men denne gangen har den ikke kommet(er på dag 27). Tok en test for 2 dager siden,midt på dagen, men den var negativ. Det eneste tegnet på at den kommer er at jeg kan se små tegn til litt brunaktig utflod,men den er fryktelig sparsom og det er ikke noe tegn til blod. i tillegg er den absolutt ikke slik den pleier. Tørr ikke håpe på noe men gjør det nå allikevel. Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59299-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...