Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 9 dager på synarela har jeg ikke de helt store bivirkningene bortsett fra at jeg er så sentimental. Har ikke for vane å være slik (av og til kanskje), men nå var det nok at mannen sa i går at han er så glad i meg og synes jeg er så flink med alt det vi strever med. Hulk, hulk. Det samme skjedde på torsdag, da jeg plutselig begyne å gråte en skvett uten spesiell grunn. Er jeg helt koko eller? Ja, ja, jeg får bare holde ut, det går jo framover og om 8 dager er det sprøytestart! Gleder meg masse til en Københavntur midt på sommeren og satser på at det skal gjøre susen.

Mange søndagsklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59330-f%C3%B8lelsesladet-med-synarela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...