benn Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Hei! Er det noen som vet om ei bra bok? Mhv. Benn 0 Siter
Gjest Katta Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 personlig har jeg en favoritt på "Hot Sex" husker ikke navnet på forfatteren i farta. 0 Siter
Gjest oversetteren Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Hvis du har litt tålmodighet og orker å vente noen måneder så kan jeg absolutt anbefale "Sexboka" som kommer på Gyldendal fakta i september. Her er litt fra Gyldendals katalog om boka: Denne boka er et verdifullt bidrag til menneskers glede og velvære. Jo mer du vet om sex, jo tryggere blir du på deg selv, og desto lettere blir det å foreta seksuelle valg og virkelig nyte sex. Sexboka er seriøs, den er sexy, den er erotisk, den er humoristisk - og aller mest inspirerende. Vil du * vite hva kvinner liker og hva menn liker? * finne G-punktet? * lære de beste sugeteknikkene? * ha sikker sex? * lære å bruke sexhjelpemidler? * utforske din seksualitet og eksperimentere? Forfatterne Suzi Godson og Mel Agace har samarbeidet med en rekke fagfolk - alt fra familierådgivere og samlivseksperter til psykologer og sexologer - i arbeidet med Sexboka. De har også undersøkt folks seksualvaner på Internett. Suzi Godson er gift og har tre barn - altså et bevis på at hun i alle fall har hatt sex tre ganger. Mel Agace er single og holder kortene tettere til brystet. Til slutt et par sitater fra boka: Gud skapte mannen fordi vibratorer ikke kan klippe plenen. Suzanne, 37 Jeg har lett etter min kones G-punkt uten hell i ti år nå, men jeg nyter jakten. Tom, 32 Ellers så kan du bestille den engelske versjonen her: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0304359912/ref%3Dbr%5Flf%5Fli%5F1%5F2/026-1677797-3804448 Dette var dagens reklame fra 0 Siter
Gjest Miletta Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 personlig har jeg en favoritt på "Hot Sex" husker ikke navnet på forfatteren i farta. Tracy Cox har skrevet Hot Sex om sex og Hot Love om samliv.... anbefales sterkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.