Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg merket så og si ingen bivirkninger på sprayen men noen av de har jeg tatt igjen i dag....

Ble altså så irritert på samboer fordi han ikke skjønte/hørte teksten i en sang jeg syns var så fin...

Fortsatte med å stå på kjøkkenet å grine fordi han ikke tente grillen når jeg ba om det...

Igrunn rart de holder ut.....

Ellers så syns jeg dagen har vart i det lange og det brede... enda skal jeg gå i 10 dager til før jeg får et svar på om dette andre forsøket har gått åt helvete eller ei...

Tror jeg må finne på noe så jeg slipper å gå her hjemme å tenke....

Fanatisk avhengig av DOL har jeg også blitt.. innom hver time for å se etter nye innlegg... Sunt? Neppe....

Ellers så er vel formen ganske bra tror jeg... mulig det tipper for meg snart bare... *ler*

Ha en fin kveld da dere!!

Sommerklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59385-hormonell-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...