Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Vi har to barn sammen, 6 og 10 år.

Vi har det greit på alle måter, han er snill og en flott far for våre barn.

Vi har vært sammen i 12 år.

Men vi har opplevd mange tunge ting i forholdet, og for min del er kjærligheten borte, den som man skal føle for sin mann.....

Dette har skjedd gradvis, over flere år. Jeg er selv 33 år, og føler at alt er forbi..

Mannen min synes vi har det greit.

Og det har vi jo, bortsett fra at det er som å leve med en bror....

hva børjeg gjøre ???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59395-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke oppgitt

Er enig med avil, søk familierådgining.

Vi hadde en nedtur, vi også. Jeg var så "trøtt og lei" av hele greia. Hadde vi enda kranglet, tenkte jeg, så hadde jeg liksom hatt grunn til å ønske meg langt vekk. Nei da, det var ingenting,ikke noe konkret, ikke noe mer igjen.Oppbrukt alt.

Ungene var plaget av sykdom- alt var kjempetrist.

Jeg tok mot til meg og oppsøkte legen min.

Han var meget forståelsesfull og ville at vi skulle gå til familierådgiving. Akkurat det var jeg ikke særlig lysten på, trodde vel ikke det hjalp noe. Min mann ville vel heller ikke, men da han forstod mer av alvoret i situasjonen, drog han meg med .

Det var første steget , tror jeg., at vi virkelig innså at vi trengte hjelp.

La det ikke skure og gå lenger !

Gjest Shallow_Hal

Vær sammen om å ville jobbe med forholdet.

Ikke bare forsøk selv...

Dere må snakke sammen, og ha tid sammen. Jeg antar at dere ikke har gjort masse av noen av delene i det siste?

Da vil kjærligheten visne av seg selv, men det er nok et frø der et sted...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...