Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente på 18 som ikke har hatt sex ennå, er det unormalt??

Jeg lurer på noe angående første gangen:

Visst det dreier seg om "one nigth stand", bør man si man ikke har gjort det før? Slik at gutten er forberedt på at jenta ikke har erfaring, eller skal man bare "hoppe" i det....?? Noen som kan forklare i detalj hvordan/hva man skal gjøre første gangen..ehhh....;/

Har ikke tenkt å forbli jomfru lenge nei!!;)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59427-f%C3%B8rste-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anders

behøver ikke å bli noe gæli det. men du bør vel vurdere grunnen til at du gjør det. du MÅ ikke ha deg selvom du er 18 vet du. men skal du det, foreslår jeg at du sier det er første gangen. og går forsiktig fram. det kan være litt flaut første gangen. man kan føle seg dum og være usikker på om man gjør det "rette". om det er klart at du er jomfru, vil vel det lette situasjonen noe vil jeg tro. synes du skal ta det rolig, ogtenke gjennom hva som kan komme til å skje. og hva du er med på og ikke med på. det finnes flere "ting" å gjøre, og ikke alle kan være noe du er med på/er forberedt på. kanskje ihvertfall ikke første gangen. tror vel ikke du nødvendigvis behøver å bekymre deg for gutten første gang. gutta har det som oftest digg uansett. mener ikke at du ikke skal bry deg om hans nytelseoverhode, men du behøver vel ikke tenke så mye på om det du gjør er helt etter boka for å si det sånn. tenk atdu skal nyte dette. og ikke bli skuffet om det ikke er den helt store opplevelsen. det er det ganske sjelden første gangen. men det blir bedre.. : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59427-f%C3%B8rste-gangen/#findComment-255223
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...