Gå til innhold

What to do...?

Anbefalte innlegg

Gjest Gasoline

Hmm.. Veit ikke om detta akkurat er forumet for å ta opp slike spørsmål. Jeg er liksom ikke i tidlig 30-åra med 2 unger og et utslitt ekteskap med utro dame osv.. :)

Jeg er derimot 19 år, og har blitt forelska i ei jente jeg traff for noen måneder siden. Problemet er bare at jeg ikke kjenner henne så veldigt godt, og dessuten treffer jeg ikke henne så utrolig ofte.

Hvordan går man frem for å bli bedre kjent med sånne folk da?

Ringte henne idag og la igjen beskjed på telefonsvarern hennes, sa jeg hadde lyst å gjøre et eller annet med henne, hvis hun hadde lyst... Men hva pokker skal man gjøre når man bare såvidt kjenner dama? :)

Trenger hjelp fra erfarne folk her gitt.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59477-what-to-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gasoline

"sa jeg hadde lyst å gjøre et eller annet med henne, hvis hun hadde lyst"

fy faen, skrev du akkurat det?

lol, håper at hun ikke misforstår deg!!!

lykke til

Lol! Hehe.. Nei ikke akkurat. Spurte om hun ville bli med på kino eller noe sånt en dag, om hun ikke hadde noe bedre å ta seg til.. :)

Og legg merke til at jeg SA det. Jenta har ikke mobil. Tror hun har mobilskrekk..

Men hva med råd!???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59477-what-to-do/#findComment-256868
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...