Gå til innhold

huff... jeg har vært på flørter`n

Anbefalte innlegg

Gjest utro jente

Huff… jeg har det ikke lett for tiden. Jeg skrev et innlegg i forrige uke med overskrift ”jeg er en billig tøyte”. I går hadde jeg et lite oppgjør med samboeren min. Jeg var nemlig ute med en venninne på lørdag og var skikkelig på flørter`n med en fyr. Jeg innrømmet alt til samboeren min i går. Det ble litt pes… Jeg kom med et forslag om at kanskje vi burde flytte fra hverandre for en liten stund. Tror det er det jeg trenger nå.

Vi har egentlig aldri fått vært ”kjærester”. Vi flyttet sammen etter å ha kjent hverandre i en måned. Dette er tre år siden. Jeg er så ung og har faktisk ikke fått rast fra meg enda… Jeg trenger litt tid for meg selv… Jeg mener vi kunne leid ut leiligheten og flyttet hver for oss. Samboeren sier det er umulig. At han ikke har råd til å leie noe. Og at han er for gammel til bofellesskap. Vi eier leiligheten og har lån sammen.

Han mener vi kan løse problemene om vi bor sammen. Han mener det blir flere problemer om vi ikke bor sammen. Som usikkerhet og sjalusi osv. Hva skal jeg gjøre?? Jeg har sjekket steder å bo, og funnet ut at det ikke hadde blitt noe problem for meg…

Føler at vi ikke er ferdige med oppgjøret helt enda… Hva skal jeg gjøre?!?!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...