Gå til innhold

FU: Hvor gamle var dere første gang dere hadde sex....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• naiv

15

• Lionn

14

• Ulv I Faarikaal

11

• flisa

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest nunnu

15 år og 10 dager. ALTFOR tidlig.. Men så ble jeg lurt/presset opp i det også... Litt drøyt å kalle det voldtekt, kanskje, men skulle VIRKELIG ønske det var ugjort... Jeg ville virkelig ikke! Det verste var at det var en skokk jenter som var ute etter ham også, skjønner ikke hva han ville med lille meg. Har aldri snakket med ham siden og blir bare kvalm ved synet. Nå har jeg heldigvis ikke sett ham på mange år, da...

Den ANDRE gangen var en uke etterpå! Det var mer frivillig, tror jeg prøvde å "gjøre opp for" den forferdelige opplevelsen helgen før. Den gangen var det med ham jeg hadde vært forelsket i i et halvt år, og hadde rotet litt med noen ganger. Like vondt var det likevel, kan ikke akkurat si det var noen suksess... Det gikk et halvår før vi prøvde igjen, med den samme fyren som jeg var på knærne etter (han var i Libanon i mellomtiden). Like mislykket... Den tredje gangen, en god stund senere, begynte det å gå litt bedre. Men det ble ikke så mye mer med ham.

Nå har jeg forlengst blitt ordentlig voksen, og har hatt masse god sex i mange år :-) Så det er absolutt håp selv om man har hatt en forferdelig start...

Annonse

Dagens, kanskje ukens, eller månedens beste, Tanya!

*s* Ungene kan lett akseptere at mor driter på seg, men at mor har et sex-liv? nei er du GAL? - Det har vel ingen mødre!?!?! :-)

...så det kan vel hende jeg er her under et annet nick - elelr kanskje ikke.

Noen ulemper er det jo i å dele forumet med moren sin... Er ikke alt man kan tillate seg å huske da. :-)

Nei -det samme blir jeg kritisert for! :-)

Jeg som har blitt mormor i så ung alder - vil ALDRI fortelle under flisa-nicket når jeg selv debuterte! :-)

Gjest retvizan

Jeg som har blitt mormor i så ung alder - vil ALDRI fortelle under flisa-nicket når jeg selv debuterte! :-)

Ikke jeg heller!

At det aller meste var positive opplevelser, har jeg i ettertid skrevet på kontoen for flaks. Pluss litt...nei, vi slutter av her.

Annonse

Eg var 15 år og ho var 14 (om ikkje eg husker feil), det var i hvert fall på en "fest" der ei jente var aleine hjemme, og vi overnatta.

Tror det blei mye knoting, ho hadde "gjort det" før men det hadde da ikkje eg.

Sikkert rimelig misslykka første gangen, men det gikk seg til....

Gjest Bulder og Brak

Men å fortelle hele Norge at du har driti i buksa, det er greit!

jeg var 16 den første gangen jeg gjorde DET. det var med en fyr jeg hadde kjent ca en måned. vi gjorde det 5 ganger etter et julebord. Nå i ettertid angrer jeg på at jeg gjorde det med han og ikke med den personen jeg egentlig elsker...men ingenting er perfekt!

Jeg har lært at sex er noe intimt du deler med den du elsker og stoler på, iallefall er det den eneste måten jeg kan nyte selve opplevelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...