Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg må bare innom her for å sjekke nye meldinger fra deg. Det er så spennenede, særlig når jeg "kjenner" deg, og kan se deg for meg. Har en megagod følelse denne gangen, og iallefall nå når mensen ikke har meldt seg. Du skal se at du får en lykkelig vår.... Jeg sprayer og sprayer, på dag 10 i dag. Mensen som bør komme før neste mandag er ikke i anmarsj, til tross for utallige akupunktur/fortsoneterapitimer som angivelig skulle hjelpe. Vel, har ennå 7 dager å gå på. Får jeg ta forsøket mon tro, selv om jeg ikke får blødning før sprøytestart? Den tid, den sorg. Nå er det deg og de to blå magiske strekene det gjelder. Stå på.

Mange oppmuntringsklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59559-katheinkan%C3%A5-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei sats, takk for omtanke og gode vibber!!

Mensen din kommer sikkert i rimelig tid, det må tryllestøvet til din venninne tingeling sørge for! Har tro på henne, jeg. Hvis det går til hekkan denne gangen også, tror jeg jammen jeg legger meg inn hos henne til neste forsøk.

Det er von i hangande snøre, og så lenge jeg ikke har fått mensen, så er vel alt bra så langt.... Håper det ikke skjærer seg til kvelden.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59559-katheinkan%C3%A5-igjen/#findComment-255810
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...