Gå til innhold

overreagerer jeg/stoler jeg ikke på han

Anbefalte innlegg

Kjæresten var på byen i helgen..jeg lå hjemme og ventet sammen med en veninne. ringte til han og spurte hvor han var.. jo sammen med en jente på en strand noen kvartaler nedenfor hovedgaten. han sa han kom om 5 min. Ringer igjen 25 min senere.. han sitter der fortsatt. kommer da om 10 min. Jeg fyrte meg opp fordi han var på en strand med en jente.. vi har hatt veldig mange problemer sist gang vi var sammen. men alt har vært greit i 4 måneder nå og har det kjempegreit. Men klarer ikke glemme dette.. hadde dere reagert på at kjæresten satt på en strand å pratet med en jente. Til og med kameratene reagerte og ringte til han tidlig på kvelden da han satt på stranden....? Rotete men jeg er frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sagt til han at jeg tror ikke han var utro, men syns det er teit å gå på en strand med en fremmed jente for å prate... Det lager grunn for meg å bli urolig, og usikker.

Er forholdet dømt ned!! Har sagt at et feiltrinn til så er det slutt

takker for svar

Fortsetter under...

Jeg har så innmari lyst til å stole på at det han sier er det og at det ikke skjedde mer....? er det ingen som kunne ha holdt seg i en slik situasjon...?

Hvis det var min fyr, så ville jeg stolt på ham. Men han der surrete typen din.. nei, han ville jeg ikke stolt på. 4 måneder er faktisk ingen ting!

Sorry...

Hvis det var min fyr, så ville jeg stolt på ham. Men han der surrete typen din.. nei, han ville jeg ikke stolt på. 4 måneder er faktisk ingen ting!

Sorry...

sant... 4 måneder er ingenting...men vi har vært sammen før i ca 4 mnd den gang også... jeg vill ha han tilbake i over et halvt år, men han oppførte seg som en tosk i denne tiden.. Jeg ga tilslutt klar beskjed om at det aldri kunne bli noe mer mellom oss. ville ikke ha en rotegutt. etter en stund kom han tryglende tilbake og har oppført seg eksemplarisk i siden januar... egentlig så skulle vel det lille som skjedde ikke bry meg...... men........ trenger bare noen andre synspunkter ikke noen klare beskjeder

Annonse

Det er vel ikke det som er spørsmålet... Om han gjorde noe galt eller ikke?

En slik usikker/umoden person er kanskje noe DU ikke vil tilbringe resten av livet ditt sammen med?

Tenker du på meg som usikker umoden person eller han...? er jo så glad i han...og han har aldri lagt sjul på at han er en sosial og flørtete person. Men vi har nok litt forskjellige grenser...... det blir jo self. han som må tilpasse seg mine..... huff for et surr og rot. jeg tror bare jeg må styrke selvtilliten min og stol på at han er glad nok i meg til å holdt hodet kaldt når han er med andre jenter..... det er ikke alltid like lett.

Sorry...

"hadde det vært min type så hadde jeg stolt på han, men ikke din surrete type" hva mener du med det..? Du kjenner han jo ikke akkurat ut i fra det lille jeg har fortalt.. Trenger råd og tanker ikke beskjeder om hva jeg skal gjøre..? -ellers takk-

Gjest Shallow_Hal

Tenker du på meg som usikker umoden person eller han...? er jo så glad i han...og han har aldri lagt sjul på at han er en sosial og flørtete person. Men vi har nok litt forskjellige grenser...... det blir jo self. han som må tilpasse seg mine..... huff for et surr og rot. jeg tror bare jeg må styrke selvtilliten min og stol på at han er glad nok i meg til å holdt hodet kaldt når han er med andre jenter..... det er ikke alltid like lett.

Jeg tenkte i utgangspunktet på at han var umoden og usikker, siden han ikke kan ta hensyn til hva du føler. Enten fordi du ikke har sagt det, eller fordi han er i stand til å se det selv.

Men det kan vel hende at du er en tanke usikker på deg selv/dere også. Og det er noe du må jobbe med.

Så om du da bestemmer deg for å jobbe med deg selv, og du ender opp med at du ikke kan leve med en slik person alikevel. Da vet du neste gang hvor grensene dine går, og hva du kan/ikke kan leve med...

Live and learn...

Jeg ville ikke ha tolerert slik oppførsel, men jeg er jo heller ikke deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...