Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå er jeg litt lei meg, for denne gangen hadde jeg håpet på at det ikke skulle komme noe i veien for at jegskulle ta meg fri til å slappe av etter innsetting.....

og så typisk, skal jeg delta i et møte (og må ut og fly) to dager etter innsetting.... :o(

Er det noen som vet om det er risikabelt å fly rett etter, eller er det jeg som er overfølsom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59575-fly-to-dager-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei på deg HC, jeg tror ikke at en flytur har noe å si. En del av danmarksfarerne har jo tatt fly hjem etter innsetting, sats for eksempel. To dager etter innsetting flyter vel eggene dine fremdeles rundt i livmora og kikker etter et høvelig sted å henge seg fast.

Hvis du blir overstimulert eller ikke er helt i form etter innsettingen, bør du kanskje få deg noen dager ekstra med sykmelding. Det gjorde jeg denne gangen, det gjorde virkelig godt!

Lykke til!

Jeg måtte fly dagen etter innsetting, ved alle 3 forsøkene våre (2 vanlige, et frys). Vi tok forsøkene i Trondheim, og bor i Harstad.

Første forsøk ble negativt, men de andre to satt!!

Tror nok ikke det skal innvirke på noe vis!

Lykke til!

Åååå det er så fint å ha noen å spørre!!

Tusen takk for svar, jeg ble veldig beroliget nå.

Spørsmålet virket kanskje litt dumt, men ettersom det gikk galt ved forrige forsøk (en SA) vil jeg jo gjerne ta forhåndsregler nå!

Masse hilsen HC.... som har 3 fine egg som venter på meg i morgen.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...