sats Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei igjen! Så spennende, pus! Jeg er enig med deg i at det er mest spennende (og bekymringsfullt) før første UL etter konstatert graviditet. Jeg var nemlig gravid i fjor sommer, etter vårt første forsøk i Haugesund. Mistet dessverre etter 11 uker, men vet at jeg/vi kan få det til. Vi må ha ICSI pga min manns nedsatte sædkvalitet (ikke tilstrekkelig med rumpetroll i spermien hans....), og nå har vi hatt tilsammen tre forsøk, hvorav 2 på Ciconia i København. Det blir derfor vårt siste i Danmark (og siste totalt!!!!) nå i juli, så vi har fått full valuta for 3-packen. Det er derfor jeg spør litt omkring dette med AHA, og nå skal jeg jammen kreve at det blir utført på mine egg også. Har i tillegg tenkt å spørre om 3 egg tilbakesatt. Når vi ikke har klart det 2 ganger med 2 egg tilbakeført, så får man jo prøve litt flere, eller hva? Regner med at du også fikk satt inn 2 egg, så du får jo vite på UL om det er en eller to babyer inni der. Du er vel glad uansett, tenker jeg. Blir også litt pratesyk når man holder på med forsøk, og kan liksom ikke tenke på annet. Jeg er lærer på videregående og har for tiden ganske mye fri, og slutter tidlig nesten hver dag. I dag er det spraying på 10. dagen og om en uke setter jeg mitt første stikk om alt går etter planen. Blir helt tussete av sprayen, og av og til sprayer jeg to ganger, for jeg føler ikke det har kommet noe ut av flasken. Kan vel ikke skade? Planlagt København-tur er 6. juli, med uttak den 8. og innsetting den 10. Reiser hjem den 11. for jeg må ha en ekstra dag å gå på i tilfelle det skulle skje et eller annet (tenk hvis eggene må modnes 3 døgn i stedet for 2 som de har pleid til nå). Lykke til fram mot UL - hold oss oppdaterte, så skal du få tilbakemelding når jeg er kommet til den mer spennende fasen (antall egg). Lykkeønskninger fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59589-til-pus-enda-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei igjen! Jeg bare bander meg litt inn her.... Så at du har datoene iorden allerede. Jeg fikk beskjed om at hvis vi skulle benytte AHA, så er det innsetting på dag 3 først (av en eller annen grunn). Vi hadde nemlig fått time til tilbakesetting etter to dager, så når jeg ba om AHA måtte den flyttes en dag. Er ikke sikker på om det er sånn alle steder. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59589-til-pus-enda-en-gang/#findComment-255954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 jo, det stemmer som Kul sier, det er alltid innsetting på dag 3 ved AHA. Mener du at dere har bestemt dere for at neste forsøk blir det siste uansett? igjen, masse lykke til, jeg skal følge med på deg :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59589-til-pus-enda-en-gang/#findComment-256124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.