Gå til innhold

Onanere til erotiske bilder ikke bra når man har kjæreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

5

• petter smart

4

• dharma

2

• Lillelurven

2

Gjest jente111

Jeg forstår ikke hva vitsen er å onanere når man HAR en kjæreste, ihvertfall ikke hvis hun er tilgjengelig. Isteden for å onanere kan man heller spare alle godsakene til kjæresten, da blir det oppsamlet og godgjort seg slik at man nesten renner over, fordi man ikke har onanert, det er slik det skal fungere. Gutter bør lære å gi mer til jenten sin, de fleste jenter jeg snakker med sier at de får alt for lite sex av kjæresten. Jenter vil ha mer, mer, mer,MER,MER,MER! Gutter, SLUTT å SLØS!

Gjest dårlig samvittighet :(

Jeg forstår ikke hva vitsen er å onanere når man HAR en kjæreste, ihvertfall ikke hvis hun er tilgjengelig. Isteden for å onanere kan man heller spare alle godsakene til kjæresten, da blir det oppsamlet og godgjort seg slik at man nesten renner over, fordi man ikke har onanert, det er slik det skal fungere. Gutter bør lære å gi mer til jenten sin, de fleste jenter jeg snakker med sier at de får alt for lite sex av kjæresten. Jenter vil ha mer, mer, mer,MER,MER,MER! Gutter, SLUTT å SLØS!

Men min jente vil skjeldent ha sammleie ikke vet jeg hvorfor..hun er bare ikke i humør sier hun..det kan gå 3 uker mellom hver gang, så kan d være en helg vi gjør det kanskje 5-10 ganger, så går d kanskje 3-4 uker til før neste gang...og d er litt lenge ..

Gjest jente111

Men min jente vil skjeldent ha sammleie ikke vet jeg hvorfor..hun er bare ikke i humør sier hun..det kan gå 3 uker mellom hver gang, så kan d være en helg vi gjør det kanskje 5-10 ganger, så går d kanskje 3-4 uker til før neste gang...og d er litt lenge ..

åhh, jeg må ha vær dag jeg, ellers føler jeg meg ikke elsket

Gjest ikke undertegnet

DU!Det er ingen grunn til å gjør det du gjør utenom henne.Min kjæreste og jeg har sex en gang i måneden,men han sparer i allefall i det minste godsakene til meg.Hvis han hadde ronket mens han hadde sett på andre jenter i bladet,hadde jeg trodd at han ikke var interessert i meg mer eller at jeg ikke var bra nok for ham

Gjest (ikke undertegnet)

Hadde du takla at HUN hadde fantasert etter bilder av store muskelbunter?

og hvorfor tar du ikke nye bilder av henne som du kan fantasere etter istedet? Hvis du elsker henne så mye som du sier?

kan skjønne at folk i 40-årene må ty til annen stimuli enn partneren, men når dere er så unge...?

Annonse

Hvorfor mener du hun gjør det? er du gutt? gjør du det samme? eller er du jente?

Jeg er gutt, og jeg velger å tro at du og din kjære er veldig unge, eller at du har rota deg borti ett ekstremt sjalu eksemplar av kvinnearten, og hvis det er tilfelle hadde jeg pakka kofferten og stikki først som sist.

Sjalue folk er ille.

Selvsagt har hun ikke noe å si til at du runker til erotiske bilder eller filmer. Fantasien din er din, og ingen andres. Plager det henne er det hennes problem, og noe hun må ta tak i.

Du har overhodet ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

Gjest ikke undertegnet

Jeg er gutt, og jeg velger å tro at du og din kjære er veldig unge, eller at du har rota deg borti ett ekstremt sjalu eksemplar av kvinnearten, og hvis det er tilfelle hadde jeg pakka kofferten og stikki først som sist.

Sjalue folk er ille.

Selvsagt har hun ikke noe å si til at du runker til erotiske bilder eller filmer. Fantasien din er din, og ingen andres. Plager det henne er det hennes problem, og noe hun må ta tak i.

det er heller kjærringa som burde gå i fra ham.Siden han fantaserer til sånne bilder,kan han umulig elske henne.Han vil sikkert ha et annet kvinnfolk som er bedre enn henne

Gjest dårlig samvittighet :(

det er heller kjærringa som burde gå i fra ham.Siden han fantaserer til sånne bilder,kan han umulig elske henne.Han vil sikkert ha et annet kvinnfolk som er bedre enn henne

Det er helt feil, jeg kunne ikke tenke meg en annen partner enn henne...hun sier til emg ofte at jeg er "over kåt" mye mulig, men jeg har et vist behov for orgasme...og når hun ikke kan hjelpe meg ... når hun heller ikke er her så hun kan pirre meg...er det vel bedre at jeg kommer i den nærmeste stemningen jeg klarer ved å se andre jenter på bilde, dette er jenterj eg ikke kjenner...det er bare for å komme i den riktige stemningen..etter at jeg har det...lukker jeg øynene og fantaserer om meg og kjæresten...at vi gjør det, hvordan vi gjør det osv...

ikke trenger jeg eller vil jeg ha ei annen jente enn min kjæreste...

Gjest (ikke undertegnet)

Det er helt feil, jeg kunne ikke tenke meg en annen partner enn henne...hun sier til emg ofte at jeg er "over kåt" mye mulig, men jeg har et vist behov for orgasme...og når hun ikke kan hjelpe meg ... når hun heller ikke er her så hun kan pirre meg...er det vel bedre at jeg kommer i den nærmeste stemningen jeg klarer ved å se andre jenter på bilde, dette er jenterj eg ikke kjenner...det er bare for å komme i den riktige stemningen..etter at jeg har det...lukker jeg øynene og fantaserer om meg og kjæresten...at vi gjør det, hvordan vi gjør det osv...

ikke trenger jeg eller vil jeg ha ei annen jente enn min kjæreste...

Herre min fader . Kan du ikke i det minste ha et punktum og en aldri så liten stor bokstav.

Bare av og til, jeg ber ikke om mer.

DU!Det er ingen grunn til å gjør det du gjør utenom henne.Min kjæreste og jeg har sex en gang i måneden,men han sparer i allefall i det minste godsakene til meg.Hvis han hadde ronket mens han hadde sett på andre jenter i bladet,hadde jeg trodd at han ikke var interessert i meg mer eller at jeg ikke var bra nok for ham

HVA??? - 1 - EN - gang i måneden? Er dere syke?

Jeg vet ikke om du kødder eller om du bare er forferdelig naiv...., uansett så kan jeg garantere deg at fyren din har ronket både en-to-tre-ti-tyve ganger mellom hver gang dere har sex!

Annonse

Gjest muffe

Kjæresten min er en kåt liten jævel, som ronker en del etter porr på netttet, dette synes jeg var ille i starten, jeg ble sjalu og trodde han sammenlignet meg med det han så på nettet, dette kom av dårlig selvbilde av meg selv..nå er alt mye bedre, jeg er tryggere på meg selv og han kan se så mye porr han bare vil!!

Jeg kan med 99.99& sikkerhet love at kjæresten din ikke sparer på godsakene i en hel måned!!!

Gjest ikke undertegnet

HVA??? - 1 - EN - gang i måneden? Er dere syke?

Vi koser oftere enn å ha sex.Man er IKKE syk fordi man bare har sex en gang i måneden.Dessuten er vi ikke noen desperate sjeler som må ha det hver dag slik noen andre kan være

Gjest ikke undertegnet

Vi koser oftere enn å ha sex.Man er IKKE syk fordi man bare har sex en gang i måneden.Dessuten er vi ikke noen desperate sjeler som må ha det hver dag slik noen andre kan være

Jo sjeldnere vi har sex, jo større glede får vi av hverandre.Dessuten synes jeg en gang i måneden er nok.Vi har ikke så mye behov for sex,vi har mer behov for kosing.Dessuten er man IKKE syk hvis man har det en gang i måneden.Så det kan du ikke si om oss.

Dessuten er jeg ikke den sextypen som absolutt må ha sex hver dag.Da får jeg jo ikke noe glede av det i lengden, og det kan da bli fort kjedelig for meg.

Jeg vet ikke om du kødder eller om du bare er forferdelig naiv...., uansett så kan jeg garantere deg at fyren din har ronket både en-to-tre-ti-tyve ganger mellom hver gang dere har sex!

Går det an å bare ha sex en gang i mnd.

Er ikke det fryktelig lite???????

Har man sex så lite så garanterer jeg at man får det andre steder eller ved onanering.

Hvor ofte har dere sex da?

Vi har vært sammen i 7år og har sex minimum 2 ganger i uken

Sjalue folk er ille.

Fantasier er en ting, men å måtte sitte å sikle og faktisk SE på andre nakne damer er ikke veldig snilt gjort når man er i et forhold. Folk her sier en må få ha privatliv selv om en er i et forhold, men betyr det at man ikke skal respektere partneren det da? Hvis dama ikke liker at en gjør det så gjør en det ikke. Har hun ikke noe i mot det så greit. Hvor langt skal en kunne trekke dette med å ha privatliv da, skal han få pule andre også da hvis han har behov for det , fordi han må jo få ha et privatliv liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...