Gå til innhold

hva skal jeg tro???

Anbefalte innlegg

Gjest vart_skræmt

hei

Jeg har truffet en ny mann,han er herlig og god...men det er bare et problem..

Vi var på date,fikk bra kontakt.Neste gang vi møttes var på byen,begge drakk og jeg ente opp med å måtte roe ned ekstypen da han ble sjalu,så for å bevare roen og ikke lage kaos ut av det hele så gikk jeg for å snakke litt fornuft til han...når jeg da kom tilbake så jeg daten min gå avgårde med en bekjent av meg.Fikk vite dagen etter at hun hadde blitt med han hjem.

Han beklaget dette veldig dagen etter og mente han liker meg veldig godt og at han vil bli bedre kjent med meg.

Etter den episoden har han vært her og jeg har vært hos han.

Men den episoden med jenta ligger her,i hodet mitt.Da jeg tidligere har blitt utsatt for utroskap har jeg vanskelig for å stole på gutter,men åssen skal dette gå da når jeg alt har problemer med dette?

Hva burde jeg gjøre?Han mener han ikke er en flørt og at han ikke liker utroskap.Han har vært singel like lenge som meg,etter et forhold på 10 år.Utroskap var ikke grunnen til bruddet.

Jeg sliter virkelig her,liker mannen veldig godt men er redd for å bli såret igjen..

Jeg trenger noen gode råd..vær så snill?

Skal jeg ta en dag om gangen og satse eller bør jeg bare drite i han?Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59702-hva-skal-jeg-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria

Enten driter han i deg, eller så er han også (som din eks) voldsomt sjalu og hevnlysten.

Synes ikke du bør kutte ham ut bare pga. EN episode (selv om den var nokså grov), men dere bør ta det litt forsiktig. Det kan uansett ikke ha vært særlig morsomt for han at du brukte hele daten deres sammen med eksen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59702-hva-skal-jeg-tro/#findComment-257100
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

For det første er han respektløs ovenfor deg. Man blir bare ikke med noen andre hjem midt i en date med en annen!! (med mindre du klina med eksen like foran han)

I "beste fall" er han av den utro typen, eller han kan være enda mer ekstremt sjalu enn eksen din. Eksen min ble med en annen jente hjem mens vi var på dealern, fordi jeg "flørta" med en annen.. som kun var en venn...og da vi ble sammen viste han seg som utrolig sjalu og vanskelig å ha med å gjøre. Sår før du blir såret, var mottoet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59702-hva-skal-jeg-tro/#findComment-258384
Del på andre sider

Gjest vart_skræmt

joda,jeg vet at sjangsen for at han er en utro,sjalu drittsekk er der..men det føles ikke som han er det..vet ikke hvorfor men.

Han har sagt at grunnen til at ting ble som det ble var at han trodde jeg dret i han,han hadde ¨gått rundt og lett etter meg mens jeg snakka med eksen men fant meg ikke.

Jeg ga jo selvfølgelig beskjed om at jeg skulle ta to ord med eksen før jeg gikk...og at jeg skulle komme tilbake om ikke så lenge.Satt og snakka med eksen i en halv time,og da jeg kom tilbake stengte utestedet.Vet det var tett av meg å i det hele tatt bry meg om hva eksen sa eller gjore men akkurat der og da så hadde jeg ikke lyst til at han skulle begynne å slåss med daten min...da ville han ivertfall ha blitt skremt vekk fra meg..

huff,nei,jeg vet ikke hva jeg skal tro..er en skikkelig smørje detta her..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59702-hva-skal-jeg-tro/#findComment-258542
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...