Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen..!

jeg begynner og bli skikkelig skeptisk til hva som egentlig skjer "der nede" nå..

problemet er ; penishodet virker veldig TØRT, og forhuden henger på en måte "igjen" i penishodet, og på denne måten blir ikke penishodet fuktig nok til at forhuden glir tilbake som den skal, og da blir dette ømt under sex.. og tilbakedragning av forhuden..

Derfor ber jeg deg kjære leser av dette spørsmålet - Hvordan skal jeg løse dette problemet uten å oppsøke lege?

PS! Jeg har hatt dette problemet i snart en måned nå , og begynner og bli lettere redd..

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59715-meget-bekymret-plz-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marihøne

Og du har stilt spørsmålet nesten hver dag denne måneden....

Ser ikke ut til at du får noe særlig svar på det heller....

Tror det blir legetur for deg...

Dessuten tror jeg ikke legen ser på den undersøkelsen med like stor skrekk som deg, h*n har garantert gjort det før, og sett verre....

Ok, siden du er for pingle til å gå til lege (skal du vente til den detter av?), så tror jeg (jeg er økonom, ikke lege) at du har fått sopp på snoppen.

Symptombeskrivelsen minner meg om da jeg har hatt det, så jeg hadde gamblet på å gå på apoteket å kjøpe Canestenkrem (reseptfritt) og smurt inn saken med det noen dager.

Dersom ikke det hjelper, så er det bare en annen forklaring til de symptomene du beskriver, og det den sjeldne sykdommen "Guineansk psoriasis genetalis", som gjør at stadig mer av huden på snoppen faller av, og den blir mindre og mindre til det bare er bittelitt urinrør med en tørr skinnfille igjen. Dessverre har ikke denne sykdommen noen kjent behandling...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...