Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Katheinka
Skrevet

Testet negativt i morges, nå er det vel bare å vente på mensen. Må innrømme at jeg var optimistisk denne gangen, kroppen viste en del tegn som dumme meg har tolket som symptomer.

Det er ikke blitt mye søvn i natt, og jeg ser mørkt på dagens familiekalas, der minst to gravide svigerinner stiller.

Regner med å ringe til Haugesund for å få booket inn et nytt forsøk så snart jeg får mensen. Har en mistanke om at køene vokser igjen nå når det er blitt billigere.

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei Katheinka, nei nei nei. Det var ikke det som jeg ville lese nå. Det var ikke fortjent. Dette var bare så leit. Uff. :o(

Og hva sier jeg nå da? Kan du kanskje la være å gå i det selskapet i kveld? Gravide damer er ikke det rette å treffe rett etter en negativ test. Livet går videre og andre må jo få lov til å få barn, men akkurat i dag hadde i hvert fall jeg unngått damer med struttende mager. Den situasjonen har jeg vært i selv, og den er bare vond.

Jeg synes du er god som orker å gå i gang med nytt forsøk med en gang. Jeg kan bare si lykke til. Dere må jo lykkes snart.

Nå synes jeg at vi snart skal planlegge en jabbekveld igjen. Det kan kanskje være greitt for deg å prate med noen likesinnede nå?

Dette var leit Katheinka. Jeg føler veldig med deg. Ta vare på hverandre og nyt hverandre og en flaske vin uten gravide rundt dere i kveld. Det er mitt råd.

Stor klem fra Mette

Skrevet

Føler med deg !!!

Testet også neg. Dette var andre forsøk, så tanken - vil det noen gang lykkes for oss er her.

Klem

Skrevet

Nei å nei...... og jeg som var så sikker på at du skulle starte den blå bølgen her inne nå...

Ord blir fattige... jeg tenker på deg....

Trøsteklem fra

Skrevet

Kjære Katheinka!

Nei og nei, det var ikke en slik melding jeg ville se. Lurer på hvor de gode vibbene mine tok veien???? Kan ikke komme med all verdens trøsteord, for det gjør deg ikke akkurat gravid.... Jeg har jo også opplevd 2 nedturer på rappen, og det føles ikke godt. Men - nye muligheter finnes, så ta en telefon til Haugesund med en gang mensen melder seg. Så lenge du ikke blør, er det fremdeles håp (den var vel litt tynn....).

Ønsker deg iallefall all mulig lykke på neste forsøk - du er en tøffing! Nyt rødvinen og få din kjære til å stelle godt med deg!

Mange klemmer og litt trøst fra

Trude, alias

Gjest Katheinka
Skrevet

Nei Katheinka, nei nei nei. Det var ikke det som jeg ville lese nå. Det var ikke fortjent. Dette var bare så leit. Uff. :o(

Og hva sier jeg nå da? Kan du kanskje la være å gå i det selskapet i kveld? Gravide damer er ikke det rette å treffe rett etter en negativ test. Livet går videre og andre må jo få lov til å få barn, men akkurat i dag hadde i hvert fall jeg unngått damer med struttende mager. Den situasjonen har jeg vært i selv, og den er bare vond.

Jeg synes du er god som orker å gå i gang med nytt forsøk med en gang. Jeg kan bare si lykke til. Dere må jo lykkes snart.

Nå synes jeg at vi snart skal planlegge en jabbekveld igjen. Det kan kanskje være greitt for deg å prate med noen likesinnede nå?

Dette var leit Katheinka. Jeg føler veldig med deg. Ta vare på hverandre og nyt hverandre og en flaske vin uten gravide rundt dere i kveld. Det er mitt råd.

Stor klem fra Mette

Hei på deg yogi,

kommer dessverre ikke unna svigermors 60-årsdag. Overraskelsesselskapet har vært planlagt i ukevis. Får bite tennene sammen og holde ut.

Det underlige er at jeg på en måte ikke har gitt opp håpet helt ennå, tenker som så at det kan jo være noe galt med testen, har jo ikke fått mensen ennå. Jeg vil visst bedras...

Vil gjerne være med på ny jabbekveld. Det var utrolig kjekt og givende.

Klem fra

Skrevet

Kjære Katheinka!

Det er tøffe tak i denne prosessen. Det er helt sikkert. Noe vi alle vet så alt for godt :-( Så vi føler med deg vennen...

Ta deg den tiden du trenger til å bare tenke på deg selv. Det er lov å være litt egoistisk i disse tider ;-) Plei hverandre, og prat sammen!

Håper det går bra med deg i 60 års laget. Du kan jo kanskje ta tidlig kvelden?

Lykke til videre Katheinka!

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Nei nei og atter nei, det var da ikke sånn dette skulle ende :o(

Men du er da med godt mot, tenker allerede på nytt forsøk. Det er bra;o))

Håper det går greit i svigermors 60-års dag!

Masse klemmer fra

Anne Marit

Skrevet

Uff, så trist!

Nå synes jeg det begynner å bli veldig lenge mellom gladmeldingene her!!!

Krysser alle fingre og tær for at du kommer inn til nytt forsøk før køene øker for mye. Denne gangen skal det gå bra :o)

Stå på, og ikke gi opp!

Skrevet

Vet av erfaring hvor brutal denne bransjen kan være. Håper at dere tross alt kan få en god sommer sammen.

Tenker på dere!

Lykke til videre, begge to!

Klem fra

Skrevet

Katheinka,

Så trist at det ikke skulle lykkes denne gangen :o( Helt pyton rett og slett!!!!

Helt fantastisk at du allerede nå klarer å se frem mot nytt forsøk! Det blir nok barn i 2003 skal du se :o)

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Så trist! Vet bare så alt forgodt hvordan du har det. Håper det går bra med deg i sorgen.......

Gjest Katheinka
Skrevet

Takk for at dere bryr dere. Det hjelper en hel masse når tingene er triste og man ikke har så mange rundt seg å snakke med.

Klem fra

Skrevet

Vet hvordan du har det nå! Håper dere klarer å se fremover mot nye muligheter!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...