Gå til innhold

tegn på begynnende fødsel...

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei.... Jeg er annengangsfødende 38+4 og begynner så smått å bli litt lei av denne ventinga. Forrige barn kom 13 dager før termin, så jeg har i grunnen hatt bagen klar en stund allerede. Det jeg lurer på nå er om det er noen tegn jeg bør følge med på for å finne ut om fødselen er nær forestående. Det er litt styrete med barnevakt for mitt andre barn (snart 3 år) og barnehagehenting og -bringing og sånn, og jeg kjenner at jeg blir litt stressa av å aldri vite når ting skal skje.... Noen sier man får diare og sånn noen timer før, men med forrige barn hadde jeg ikke noen ide om at jeg skulle føde før vannet gikk, så..... Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59738-tegn-p%C3%A5-begynnende-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får diarè, andre forstoppelse! .... og dritefødsel.... Nei, tror ikke noen slike opplevelser kan stilles opp mot hverandre, men som regel går fødselen raskere andre gang, enn første gang. Det eneste som er sikkert, er at det kjennes når ungen skal ut :)))

Noen får diarè, andre forstoppelse! .... og dritefødsel.... Nei, tror ikke noen slike opplevelser kan stilles opp mot hverandre, men som regel går fødselen raskere andre gang, enn første gang. Det eneste som er sikkert, er at det kjennes når ungen skal ut :)))

Du må nok ta ting som det kommer. Men de i barnehagen forlater ikke sønnen din om du har reist på føden..

Snart er det over og du kan bekymre deg om andre ting, lykke til.

Åsa Prebensen, Jordmor

Ja, så är det , man vet sällan eller kan påverka när förlossningen kommer att skje. Alla kvinnor har olika, eller inga tecken, innan förlossningen startar. Du säger ju själv att du inte hade några, innan vattnet plötsligt gick. Försök att inte bli stressad av att vänta. Använd tiden till att vila och slappna av i stället. Barnet kommer antagligen ändå, när den väl har bestämmt sig. Förhoppningsvis inom inte allt för avlägsen framtid!

Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...