Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fra Stavanger-området skulle det stå i innledningen.

Ja,vi skulle så absolutt hatt en jabbekveld igjen. Greit å få luftet ut ting blant likesinnede.

Jeg ble litt deppa når jeg leste om Katheinka, lever meg helt inn i denne DOL-verdenen, vet du!

Fri fra jobben i dag og skal på kafebesøk i Stavanger med tanta mi fra Bergen. Blir nok koselig det. Ellers er det ferie for fullt på fredag, det nærmer seg vel for dere andre ikke-lærere også.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59743-yogiikatheinka-og-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tid før det, bortsett fra de tre første dagene i neste uke.

Hilsen

Skal du også til Stockholm de tre første dagene neste uke??? :o))

Vi reiser på lørdag til Stockholm og skal ha fem dager der. Jeg gleder meg veldig da vi har vært der før og det er en aldeles nydelig by. Vi skal bo ved sjøen litt utenfor byen på DET flotte hotellet.

Hva planer har du da siden du tar fri?

Tror vi trenger en jabbekveld jeg.........

Annonse

Gjest Katheinka

Skal du også til Stockholm de tre første dagene neste uke??? :o))

Vi reiser på lørdag til Stockholm og skal ha fem dager der. Jeg gleder meg veldig da vi har vært der før og det er en aldeles nydelig by. Vi skal bo ved sjøen litt utenfor byen på DET flotte hotellet.

Hva planer har du da siden du tar fri?

Tror vi trenger en jabbekveld jeg.........

Jeg skal offshore. Reiser ut en gang i blant i forbindelse med jobben. Kunne ærlig talt tenkt meg Stockholm i stedet, med rødvin, shopping, hotell og gamla stan - men det får bli en annen gang.

Jeg er litt tom i hodet mitt i dag - har du noe forslag møtetid og -sted? Uken etter neste uke er kanskje bra? Da tror jeg til og med at jeg skal ha vin....

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...