Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forrige helg var jeg og dama på hyttetur med en kompis. Etter en del drikking havnet vi i senga alle tre. Hun hadde sex med oss begge, og det var ikke så rart akkurat der og da, men etterpå (dagen etter) føltes det veldig pinlig å våkne med en tredjemann i senga. Forholdet til kompisen har vært merkelig etter dette, og vi har ikke snakket sammen om episode. Nå er jeg redd andre i vennekretsen skal få vite om dette. Noen som har vært i lignende situasjon og har gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59766-rar-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Rens lufta med fyren og bli ferdig med episoden. kanskje han går rundt og er redd for art du er sint og sur på ham.

Hva andre folk måtte få greie på er bare til å drite i. Det må du regne med når dere blir med på et sånt stunt.

Jeg (Jente) har vært med på det samme, bare dette skjedde en het sommernatt- uten alkohol. Forholdet mellom de to kompisene har endret seg en del. De er med hverandre, men de har ikke det samme forholdet. Vi snakker aldri om det sammen alle 3, men jeg og den ene har snakket en del om det. jeg ble sammen med den ene litt senere, dette føltes litt rart. Men gjort er gjort, og jeg har ikke noen skyldsfølelse om at vi ikke burde ha gjort det. Da blir det bare verre å tenke på det. se på det som noe spennende som bare skjedde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59766-rar-opplevelse/#findComment-258471
Del på andre sider

Gjest Treerbest

Vet hvordan du har det!. Det er ikke lett, men jeg vil på det varmeste anbefale deg å ta dette opp med både han og henne, om ikke for noe annet enn for å klarne lufta dere i mellom, få vekk misforståelser osv.

Har selv gjort noe lignende og vet at det hjelper å snakke om det, om ikke annet enn for å stoppe praten i venneflokken. Ikke særlig gøy når "alle" guttene tror at det bare er å forsyne seg etter noe sånt!.

Snakk også med din bedre halvdel om det som har sjedd, sjenk henne litt fx og spør, da det er lettere å åpne seg for noen med litt innabords. For mitt vedkommende endte det med at vi ble enige om å fortsette trekant forholdet, men det er ikke alle det passer for, så snakk med henne om hva hun kunne tenke seg og med kompisen din. Få det ut så er mye av det "fryktelige", flaue borte. Det er forskjell på sex og kjærlighet selv om mange ikke tror det og hvis du og dama likte det er det ingenting i veien for at dere også i fremtiden nå og da kan ha det litt gøy sammen med kompisen. Dette har fungert veldig godt for meg og min kone, men er igjen avhengig av at dere snakker med hverandre så de ikke kommer i skade for å ta seg utilsiktede "friheter".

Så et litt mer personelig spørsmål: Likte du det?. Vær ærlig!. Personelig syntes jeg det er kjempe deilig å se på når min kone ligger med en annen mann, jeg elsker det!. Det gir meg en enorm nytelse og vanvittig tenning, men det er vel derfor jeg, etter snart tretten år, fremdeles holder på med det også går jeg ut i fra!.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59766-rar-opplevelse/#findComment-259034
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...