Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå pratet med riksen, og 6 egg er befruktet :-) Veldig fornøyd med det!

Så nå håper jeg bare det er 2 gullegg blandt dem! Har stor tro på det... tror jeg... akkurat nå ihvertfal. Hm... Joda, klart jeg har tro på det. For det må jeg vel ha? Eller? Jo absolutt!!!

Så da er det bare å krysse i vei folkens! For oss alle! Blir jo snart blå på knokene av all denne kryssingene.

*legger den ene tottelitten over den andre for litt avlastning*

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Gjest Katheinka
Skrevet

Hei becca72, 6 befruktede av 7 mulige er kjempebra. Håper de deler seg som de skal og at snart får to megaegg i magen.

Hilsen

Skrevet

Så bra Becca!

Dette er jo kjempeflott.

Krysser alt jeg har :-)

klem fra

Skrevet

Bra resultat! Håper at det klaffer skikkelig for deg nå becca72. :o)

Hilsen

Kristin1970
Skrevet

Becca

Jeg ønsker deg lykke til - krysser fingrene for deg.

Skrevet

Hei becca72, 6 befruktede av 7 mulige er kjempebra. Håper de deler seg som de skal og at snart får to megaegg i magen.

Hilsen

Heisann!

Jeg hiver meg på og krysser alt jeg har for deg!!

Håper at det klaffer for deg denne gangen!

Klem fra

Skrevet

6 av 7 er jo strålende. Dette MÅ jo bare gå bra det :-D

Krysser jeg også,,,,

Skrevet

Hei becca :o)

Gratulerer med 6 befruktet! Denne gangen er det DIN tur! Skal krysse fingre og tær for deg!

Lykke til videre, becca

Klem fra

Skrevet

Heisann, becca72!

Jeg hiver meg på krysse-bølgen, og satser på at det ordner seg for deg denne gangen. Tenk, om kort tid er har du rugestatus igjen.

Mange klemmer fra

Skrevet

Ønsker deg masse masse lykke til, og ser frem til gladmelding her inne fra deg snart!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...