Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så ble vi enige. Neste treff blir på Phileas Fogg torsdag 4. juli kl. 20:00. Jeg bestiller bord. Har fått med meg at ylvi, hilde og juliet kommer. Regner med delfi, sats og katheinka også, men kan dere alle bekrefte at dere kommer.

Til de jeg ikke har ramset opp her, meld dere på. Det er flere her som er ukjente for hverandre.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59917-stavangertreff-torsdag-4-juli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Gikk det bra i går?

Hei yogi, det gikk ikke så verst. Klarte å styre unna de store magene, og svigerbestemor slapp ikke til med høylytte spørsmål om når vi skal kjøre i gang ("Nå venta me bare på dåke," hoiet hun sist vi var der oppe - - -).

Sju timers biltur og selskap tok imidlertid på, var i seng rett etter klokken 3 i natt, på jobb 8. Nå er det bare spørsmål om tid før jeg faller i koma. Gjesp.

Klem fra

Hei yogi og alle dere andre :)

Jeg satte veldig stor pris på vårt forrige treff og vil gjerne treffe dere igjen. Men siden temaet er ufb så melder jeg pass. Vi fokuserer nå veldig på adopsjon og selvom jeg er trygg på at det er adopsjon vi går for nå, så vil jeg ikke utsette meg unødig for alle følelsene og tankene jeg prøver å legge bak meg. Kanskje ved en senere anledning?

Håper dere får det like hyggelig som sist. Jeg anbefaler alle som har anledning, om å komme. Det blir nok en koselig og nyttig kveld hvor mange erfaringer utveksles.

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...