Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men han mister ereksjon pga at jeg er så VÅT. Hjelper det med penisring da. Er det ubehagelig for han? Hvor mye koster det ca? Takk for svaret!

Glem penisringen og spar pengene.Billige, men nei,har prøvd.

Du sier jo selv at det skjer av og til og det er ikke noe unormalt.Med av og til mener jeg 1av 5 hverfall ikke er unormalt.Slike ting kommer an på tid/sted/humør/osv.

Jeg kan love deg at om han hadde vunnet V5 på Bergen Travpark i dag (604000.-) så hadde den garantert IKKE sviktet.

Da/nå skjønner du nok hvor jeg vil hen!

Om du blir så våt så går det jo an og tørke litt evt. en annen stilling,f.eks bakfra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59944-han-mister-ereksjon/#findComment-261161
Del på andre sider

Gjest å nei

Glem penisringen og spar pengene.Billige, men nei,har prøvd.

Du sier jo selv at det skjer av og til og det er ikke noe unormalt.Med av og til mener jeg 1av 5 hverfall ikke er unormalt.Slike ting kommer an på tid/sted/humør/osv.

Jeg kan love deg at om han hadde vunnet V5 på Bergen Travpark i dag (604000.-) så hadde den garantert IKKE sviktet.

Da/nå skjønner du nok hvor jeg vil hen!

Om du blir så våt så går det jo an og tørke litt evt. en annen stilling,f.eks bakfra.

Takk for gode svar. Han vet ikke selv hva som går av han. det er vel litt av alt: nytt forhold, jeg våt som vanlig + at han kanskje er nervøs. Ting blir nok bare bedre med tiden!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59944-han-mister-ereksjon/#findComment-265847
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...