Gå til innhold

Forumets rett til eksistens

Anbefalte innlegg

Gjest Shallow_Hal

Etter å ha 'vært' med her en stund så har jeg kommet til følgende konklusjon:

Denne gruppen har definitivt sin rett til videre eksistens.

Jeg blir nesten sjokkert når jeg ser hva slags kunnskap og holdninger som avdekkes både bevisst og ubevisst, direkte og indirekte.

Her er det spørsmål om kjønnssykdommer, p-piller, svie, kløe, tørrhet, lyst, manglende lyst, forhold og utroskap.

Det som kanskje er mest overraskende er vel kanskje at det ser ut som om folk tror at seksualitet er noe med kjønnsorganet. Og da skal det inn på denne gruppen alt som omhandler det.

Synd at så få har fått med seg at hjernen er det mest erotiske området, og fantasien er det som gir en sunn og leken seksualitet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59990-forumets-rett-til-eksistens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Noen ganger undres jeg over at så mange stiller "de samme spørsmål" og om att og om att att, "får de samme svar".

Hva i alle dager er det vi sliter med innimellom, og hvorfor er det så lett å svare og så vanskelig å gjennomføre egen teori i praksis? PS. Et retorisk spørsmål.

mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...