Gå til innhold

Fantasere mens man har sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Edvarda, snill i dag

Fantasere gjør jeg alene.

Når vi er sammen, tenker jeg på neste dags middag, handlelisten, at jeg bør få vasket bilen, om moren min har det bra..slike ting, som jeg ellers ikke har tid å tenke på i en stresset hverdag.

Det er min prioritering

Annonse

Gjest ssssss

Ja jeg fantaserer og heldigvis er fantasiene mange og varierte. Etter 15-16 år sammen er jeg ikke akkurat like oppslukt i partneren som i begynnelsen.

Kan du si litt om hva du fantaserer om da, og åssen får du gjort det uten å "forsvinne" fra ha liksom? Tror nemlig jeg trenger å fantasere litt selv, siden tenningen ikke er helt på topp lenger, men synes det er litt vanskelig sammen med ham.

Kan du si litt om hva du fantaserer om da, og åssen får du gjort det uten å "forsvinne" fra ha liksom? Tror nemlig jeg trenger å fantasere litt selv, siden tenningen ikke er helt på topp lenger, men synes det er litt vanskelig sammen med ham.

Her kan du få fantasiene i sving:

http://www.erotikknett.no/ssi_update/noveller.php

Gjest sssss

Her kan du få fantasiene i sving:

http://www.erotikknett.no/ssi_update/noveller.php

Poenget er at jeg ikke skjønner hvordan dere fantaserer i sammen, jeg vet hvordan jeg kan fantasere alene, men skal jeg forestille meg at han er en annen osv da når jeg har sex med ham? Og sammen? Skal vi liksom snakke sammen og si at nå tenker jeg på ditt og datt, det høres litt turn off må jeg si, hjelp meg da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...