tieto Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Når skal dere teste? Jeg er på dag 8 etter uttak.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto! Jeg er på min 7 de rugedag i dag, og det er 9 dager siden uttak. (satte inn etter 3 dager). Skal teste 27. juni. Gruer meg til det. Sist fikk jeg mens en uke etter test, så jeg får bare vente... Hvilken rugedag er du på (inkl. innsett. dag)? Merker ingenting ennå, prøver å la være å jakte så mye på sympt. og det går faktisk bedre enn sist. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til nå allikevel. Er ikke så mye i ro som sist heller, så vi får se hvordan det går. Regner med at jeg blir mer desperat når det nærmer seg testdato. (Hjæælp, fant akkurat ut at det bare er en uke til!). Lykke til tieto og dere andre. Vi får holde hverandre oppdaterte! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto! Jeg er på min 7 de rugedag i dag, og det er 9 dager siden uttak. (satte inn etter 3 dager). Skal teste 27. juni. Gruer meg til det. Sist fikk jeg mens en uke etter test, så jeg får bare vente... Hvilken rugedag er du på (inkl. innsett. dag)? Merker ingenting ennå, prøver å la være å jakte så mye på sympt. og det går faktisk bedre enn sist. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til nå allikevel. Er ikke så mye i ro som sist heller, så vi får se hvordan det går. Regner med at jeg blir mer desperat når det nærmer seg testdato. (Hjæælp, fant akkurat ut at det bare er en uke til!). Lykke til tieto og dere andre. Vi får holde hverandre oppdaterte! Klem skal teste på lørdag....ringte st.olavs på tirsdag pga. nervøsitet over brunlig utflod.... skulle fortsette å ta kapslene...og heldigvis har det ikke kommet noen blødning ennå. Noen som vet om det er normalt å ha slik utflod? Kan jeg være gravid allikevel...? Har jo null erfaring med dette her... Tror jeg må ta en test i morgen....en dag fra eller til kan vel ikke gjøre så mye vel? Jeg satte jo inn egga 8.juni.. Lykke til dere andre rugere :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 skal teste på lørdag....ringte st.olavs på tirsdag pga. nervøsitet over brunlig utflod.... skulle fortsette å ta kapslene...og heldigvis har det ikke kommet noen blødning ennå. Noen som vet om det er normalt å ha slik utflod? Kan jeg være gravid allikevel...? Har jo null erfaring med dette her... Tror jeg må ta en test i morgen....en dag fra eller til kan vel ikke gjøre så mye vel? Jeg satte jo inn egga 8.juni.. Lykke til dere andre rugere :-) Hei! Du kan fint ta testen imorgen (c: Lykke til...... Klem fra en spent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto! Jeg er på min 7 de rugedag i dag, og det er 9 dager siden uttak. (satte inn etter 3 dager). Skal teste 27. juni. Gruer meg til det. Sist fikk jeg mens en uke etter test, så jeg får bare vente... Hvilken rugedag er du på (inkl. innsett. dag)? Merker ingenting ennå, prøver å la være å jakte så mye på sympt. og det går faktisk bedre enn sist. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til nå allikevel. Er ikke så mye i ro som sist heller, så vi får se hvordan det går. Regner med at jeg blir mer desperat når det nærmer seg testdato. (Hjæælp, fant akkurat ut at det bare er en uke til!). Lykke til tieto og dere andre. Vi får holde hverandre oppdaterte! Klem Hei! Jeg er på rugedag 6, satte inn egg 15. juni. Uttaket hadde jeg 12. juni.... Forrige forsøk lå jeg helt stille på sofaen (ufrivillig...) Denne gang hadde jeg en heftig shoppingrunde med Becca72 så jeg håper virkelig at det gjorde susen denne gang!! Symptomer klarer jeg ikke å la vær å kjenne etter...(grrr...) Ømme pupper som kommer av progestan, sinnsykt irritert som kommer av dette umenneskelige presset og murring i magen som kommer av at de har herjet godt der inne når de tok ut de 19 egga... hmfprrr..... Jeg skal ta blodprøve 26. juni og kan vel ringe inn 2 dager etterpå tror jeg? Sist fikk jeg mensen den dagen jeg skulle ta blodprøve, hadde tatt hjemmetest og visste at jeg ikke var gravid.. Denne gang vet jeg ikke om jeg skal ta hjemmetest eller vente på blodprøven... Dersom hvis atte blodprøven er positiv (please, please, please!!!) så skal jeg ihvertfall ta en test for å få se 2 blå etter å ha brukt timer av mitt liv til å nistirre på tester ihåp om at det plutselig skulle poppe opp 2 blå...... Hvor mange forsøk har du hatt?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Tieto! Jeg er på min 7 de rugedag i dag, og det er 9 dager siden uttak. (satte inn etter 3 dager). Skal teste 27. juni. Gruer meg til det. Sist fikk jeg mens en uke etter test, så jeg får bare vente... Hvilken rugedag er du på (inkl. innsett. dag)? Merker ingenting ennå, prøver å la være å jakte så mye på sympt. og det går faktisk bedre enn sist. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til nå allikevel. Er ikke så mye i ro som sist heller, så vi får se hvordan det går. Regner med at jeg blir mer desperat når det nærmer seg testdato. (Hjæælp, fant akkurat ut at det bare er en uke til!). Lykke til tieto og dere andre. Vi får holde hverandre oppdaterte! Klem Hei! Jeg er på rugedag 6, satte inn egg 15. juni. Uttaket hadde jeg 12. juni.... Forrige forsøk lå jeg helt stille på sofaen (ufrivillig...) Denne gang hadde jeg en heftig shoppingrunde med Becca72 så jeg håper virkelig at det gjorde susen denne gang!! Symptomer klarer jeg ikke å la vær å kjenne etter...(grrr...) Ømme pupper som kommer av progestan, sinnsykt irritert som kommer av dette umenneskelige presset og murring i magen som kommer av at de har herjet godt der inne når de tok ut de 19 egga... hmfprrr..... Jeg skal ta blodprøve 26. juni og kan vel ringe inn 2 dager etterpå tror jeg? Sist fikk jeg mensen den dagen jeg skulle ta blodprøve, hadde tatt hjemmetest og visste at jeg ikke var gravid.. Denne gang vet jeg ikke om jeg skal ta hjemmetest eller vente på blodprøven... Dersom hvis atte blodprøven er positiv (please, please, please!!!) så skal jeg ihvertfall ta en test for å få se 2 blå etter å ha brukt timer av mitt liv til å nistirre på tester ihåp om at det plutselig skulle poppe opp 2 blå...... Hvor mange forsøk har du hatt?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Jeg er på rugedag 6, satte inn egg 15. juni. Uttaket hadde jeg 12. juni.... Forrige forsøk lå jeg helt stille på sofaen (ufrivillig...) Denne gang hadde jeg en heftig shoppingrunde med Becca72 så jeg håper virkelig at det gjorde susen denne gang!! Symptomer klarer jeg ikke å la vær å kjenne etter...(grrr...) Ømme pupper som kommer av progestan, sinnsykt irritert som kommer av dette umenneskelige presset og murring i magen som kommer av at de har herjet godt der inne når de tok ut de 19 egga... hmfprrr..... Jeg skal ta blodprøve 26. juni og kan vel ringe inn 2 dager etterpå tror jeg? Sist fikk jeg mensen den dagen jeg skulle ta blodprøve, hadde tatt hjemmetest og visste at jeg ikke var gravid.. Denne gang vet jeg ikke om jeg skal ta hjemmetest eller vente på blodprøven... Dersom hvis atte blodprøven er positiv (please, please, please!!!) så skal jeg ihvertfall ta en test for å få se 2 blå etter å ha brukt timer av mitt liv til å nistirre på tester ihåp om at det plutselig skulle poppe opp 2 blå...... Hvor mange forsøk har du hatt?? Mitt 2. ICSI forsøk. Lykke til! Vi snakkes! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60166-til-alle-rugerne/#findComment-260736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.