gro3 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 God morgen! Hørte på radioen i dag at ved St. Olavs hospital + Haukeland (tror det var det) har 50% av alle prøverørere blitt gravide på første forsøk de første 5 mnd i år. Dette er jo bare kjempeflott. De trodde det kom av at teknikken var blitt litt pusset på¨og forbedret. Alle disse vellykkede forsøkene gjorde at de hadde mye mindre å gjøre på klinikkene, men de håpet at dette ville ta seg opp nå når revidert nasjonalbudsjett ble vedtatt med en lavere egenandel på betaling for prøverør. Kjenner bare at optimismen brer seg til vi skal inn 29. juli......... *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Gro3! Så flott å se at dere virekelig er igang igjen, og hva er vel da bedre enn å slenge seg på den blå bølgen ved St.Olavs! Når du skal inn den 29.juli så er jo det Olavsdagen også, men det blir vel ikke Spelet på Stiklestad for deg i år? Skal følge spendt med deg gjennom sommeren, og kanskje vi får til å møtes mens dere er i Trondheim. Har en gryende mistanke om hvem du er (hvis du virkelig heter Gro + et mellomnavn?), og i tilfelle jeg har rett i mine mistanker hadde vi litt med hverandre å gjøre (les: fest og moro) for mange, mange år siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/#findComment-260220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gro3 Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hei Gro3! Så flott å se at dere virekelig er igang igjen, og hva er vel da bedre enn å slenge seg på den blå bølgen ved St.Olavs! Når du skal inn den 29.juli så er jo det Olavsdagen også, men det blir vel ikke Spelet på Stiklestad for deg i år? Skal følge spendt med deg gjennom sommeren, og kanskje vi får til å møtes mens dere er i Trondheim. Har en gryende mistanke om hvem du er (hvis du virkelig heter Gro + et mellomnavn?), og i tilfelle jeg har rett i mine mistanker hadde vi litt med hverandre å gjøre (les: fest og moro) for mange, mange år siden. Hei igjen :-) Joda du har rett i dine antagelser jeg heter virkelig Gro med et mellomnavn, men jeg klarer ikke helt å plassere deg.....til det har jeg nok litt for lite opplysninger. Kan du gi meg noen uskyldige hint tror du? Hadde vært kjekt å treffes ja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/#findComment-260295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei igjen :-) Joda du har rett i dine antagelser jeg heter virkelig Gro med et mellomnavn, men jeg klarer ikke helt å plassere deg.....til det har jeg nok litt for lite opplysninger. Kan du gi meg noen uskyldige hint tror du? Hadde vært kjekt å treffes ja! Jeg skal jammen gi deg noe å gruble over: I gymnastiden var jeg mye sammen med ei med samme fornavn som du har mellomnavn (hvis jeg tenker riktig da) og etternavn som begynner på S. Hun var en habil handballspiller. Så var det dattera til urmakeren. Vi hadde også ofte en øyboer på slep. Mener bestemt at du var med på en del av festene - hvis du fortsatt er den jeg tenker på da. Hvis du er den jeg tror så husker jeg også at vi var hjemme hos deg en gang mens du forhandlet med din mor om betingelser for at du skulle få være hjemme alene en helg. Jeg tror de fleste betingelser ble holdt. Alt dette fra en svunnend tid da det verste som kunne skje oss var å bli gravid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/#findComment-260326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gro3 Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg skal jammen gi deg noe å gruble over: I gymnastiden var jeg mye sammen med ei med samme fornavn som du har mellomnavn (hvis jeg tenker riktig da) og etternavn som begynner på S. Hun var en habil handballspiller. Så var det dattera til urmakeren. Vi hadde også ofte en øyboer på slep. Mener bestemt at du var med på en del av festene - hvis du fortsatt er den jeg tenker på da. Hvis du er den jeg tror så husker jeg også at vi var hjemme hos deg en gang mens du forhandlet med din mor om betingelser for at du skulle få være hjemme alene en helg. Jeg tror de fleste betingelser ble holdt. Alt dette fra en svunnend tid da det verste som kunne skje oss var å bli gravid! Hei! Da er det nok feil jente du tenker på, for jeg kan garantere deg at ingen på gymnaset hadde det fornavnet som jeg har til mellomnavn. (Det er veldig sjeldent) Samtidig greier jeg ikke å komme på noen andre som het Gro på den tiden heller......Hmmmm dette var rart. Dette må vi gruble litt videre på.....*ler* Hvilket år var du russ da? Jeg var russ i -89. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/#findComment-260438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord-Trønder Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Da er det nok feil jente du tenker på, for jeg kan garantere deg at ingen på gymnaset hadde det fornavnet som jeg har til mellomnavn. (Det er veldig sjeldent) Samtidig greier jeg ikke å komme på noen andre som het Gro på den tiden heller......Hmmmm dette var rart. Dette må vi gruble litt videre på.....*ler* Hvilket år var du russ da? Jeg var russ i -89. At jeg har gitt deg noe å gruble over er nå en ting, men jammen begynte jeg å gruble litt selv også - og jeg kom til samme konklusjon som deg. Jeg har tenkt feil, og det er jeg forundret over i og med at jeg tilhører den gruppen mennesker som sjelden eller aldri tar feil! En ting er det at dette ligger langt tilbake i tid (Toppen og Club80), men samtidig var det også en noe turbulent periode. Jeg hadde fått det for meg at du gitt året under meg på gymnaset, men det gjorde du jo slett ikke - jeg var russ i 86. Du begynte med andre ord på gymnaset samme år som jeg var ferdig - og slike småunger hadde vi selvfølgelig ikke kontakt med! Men vi har sikkert mange felles knutepunkt, om ikke annet lærerne på gymnaset. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60185-50-sjanse-for-%C3%A5-lykkes/#findComment-260609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.