Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare si at de fire gangene jeg har vært hos akupunktør/fotsoneterapeut har hjulpet meg med menssyklusen. For første gang på lenge, lenge har jeg fått mensen etter 29 dager. Kan ikke huske sist jeg hadde så kort syklus. Og Ting (hun som uftører miraklene....) sa at det var det første som måtte til for å kunne lykkes evt. på egen hånd. Så dette har jeg altså tro på. Skal en gang til før avreise til Danmark, og stoler på at Ting (eling()har drysset litt av tryllestøvet sitt over meg til da!

Lykke til alle sammen hvor enn dere befinner dere i den strevsomme IVF/ICSI-løypa,

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60238-akupunktur-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei sats, kanskje jeg skal ta en tur til stikkedamen din jeg også for å få gang på mensen, som ennå ikke har vist seg!

Akkurat nå har jeg imidlertid et ørlite håp om at det ikke kommer noen mens i det heletatt - agape og tieto mener at RFSU-testen ikke er sikker.

Flott iallfall at du er i rute, da blir det iallfall garantert danmarkstur på deg. Men du får ikke reise før den 5., for du må komme på Stavanger-treffet!

Masse hilsner fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60238-akupunktur-hjelper/#findComment-260664
Del på andre sider

Hei sats, kanskje jeg skal ta en tur til stikkedamen din jeg også for å få gang på mensen, som ennå ikke har vist seg!

Akkurat nå har jeg imidlertid et ørlite håp om at det ikke kommer noen mens i det heletatt - agape og tieto mener at RFSU-testen ikke er sikker.

Flott iallfall at du er i rute, da blir det iallfall garantert danmarkstur på deg. Men du får ikke reise før den 5., for du må komme på Stavanger-treffet!

Masse hilsner fra

Ja, jeg føler også at CB liksom er den beste testen. TENK HVIS.... Så lenge du ikke blør, er det håp mener nå jeg. Ellers så er det godt at du har et realistisk forhold til det hele, men det er absolutt lov til å drømme.

Tingeling har gjort sakene sine bra hittil, så jeg får satse på at hun ordner resten også. Du kan jo alltids prøve hvis det nå ser ut til at du ikke er gravid. Det koster 400,- pr. gang, da er det både fotsoneterapi og akupunktur, og hele seansen varer vca. 45 min.

4. juli regner jeg med å stille på Phileas Fogg, jeg liker godt maten der ser du....Og så treffer jeg jo kjekke folk samtidig!!!! Skal begynne på sprøyter mandag 24. juni, og siden jeg aldri har tatt mindre enn 12 sprøyter ved tidligere forsøk regner jeg ikke med at det plutselig blir 9 eller 10 når det er samme dose (uff, for en setning....). I'll be there, og jeg gleder meg til å treffe samtlige + kanskje noen nye igjen. Ylvi har sikkert litt mage nå som hun venter tvillinger....

Vi snakkes! (og fingrer og tær er fremdeles krysset for deg)

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60238-akupunktur-hjelper/#findComment-260712
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...