ninak Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 ja, så tok jeg testen da.....viste veldig veldig svak t 2 rosa streker.... Måtte bare ta den pga. at jeg begynte å blø.... Skal ta ny test i morgen, men jeg må si jeg er rimelig pessimist etter dette.... 2 rosa skal indikere graviditet, men jeg tviler siden jeg har begynt å blø litt... sitter her med klumpen i halsen................................men, men det var jo bare første forsøk med icsi..............fikk jo fryst ned 5 knallbrae egg.... Noen her som har erfaring med å få satt inn opptinte embryo? Fillern!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60253-quick-respons/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Håper for all del ikke at løpet er kjørt, men jeg minnes noe tilsvarende da jeg tok forsøk i januar. Testet positivt på 2 tester med før blødningene tiltok, men skal for all del ikke skremme deg. Krysser alt jeg har for deg og håper det går rette veien. Vi bruker også ICSI-metoden, men har aldri fått fryst ned egg selv etter 3 forsøk. Ble gravid på første men aborterte etter nesten 3 mnd. Suksessraten er noe lavere ved fryse-forsøk, ca 25% sjanse for å lykkes med opptinte egg. Det sies at omtrent halvparten går til grunne ved opptining, så du har jo endel å gå på. Gi tilbakemelding så snart du har tatt test nr. 2 i morgen eller lørdag. Mange oppmuntringsklemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60253-quick-respons/#findComment-260745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Håper for all del ikke at løpet er kjørt, men jeg minnes noe tilsvarende da jeg tok forsøk i januar. Testet positivt på 2 tester med før blødningene tiltok, men skal for all del ikke skremme deg. Krysser alt jeg har for deg og håper det går rette veien. Vi bruker også ICSI-metoden, men har aldri fått fryst ned egg selv etter 3 forsøk. Ble gravid på første men aborterte etter nesten 3 mnd. Suksessraten er noe lavere ved fryse-forsøk, ca 25% sjanse for å lykkes med opptinte egg. Det sies at omtrent halvparten går til grunne ved opptining, så du har jo endel å gå på. Gi tilbakemelding så snart du har tatt test nr. 2 i morgen eller lørdag. Mange oppmuntringsklemmer fra Ja, jeg skal gi oppdatering på neste test. Selv om den i dag viste positiv, så må jeg nok bare innstille meg på det negative allikevel. Det rare er at jeg ikke kjenner noe tegn til menssmerter, til tross for at jeg blør. Bruker vanligvis å kjenne det i magen når jeg har menesen, og iallefall før jeg får den skikkelig. Bruker da å ha oppblåst mage, samt verke litt på den ene siden...men en kan vel ikke tenke på det pga. alle hormonene kroppen har vært igjennom, ingenting vil vel være som vanlig. Har dere vært igjennom 3 forsøk uten å lykkes? Hva nå da? Takk for oppmuntringene :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60253-quick-respons/#findComment-260770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.