Gjest vincent Skrevet 7. oktober 2000 Skrevet 7. oktober 2000 Nå har jeg sitti har i to timer og lest Tema-artikler. Om alt fra røykeplaster og leggsår til middel mot hårtap og grumsete sæd. I det hele tatt. Jeg har lest. Og lest. Og lest. Gidder du å slå av serveren - ellers blir jeg sittende her noen timer til - og det har jeg ikke tid til. Jeg skal nemlig ut å nyte et glass eller to med blodfortynnende. Jeg legger inn en ny melding i morra tidlig jeg - og varsler når du kan slå server'n på igjen. Ha en fortsatt god lørdag aften! 0 Siter
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 7. oktober 2000 Skrevet 7. oktober 2000 Jeg er glad for at du har funnet artikler av interesse, men herved beordres du off-line slik at du kan hygge deg med andre aktiviteter. Velkommen tilbake imorgen :-) Vennlig hilsen 0 Siter
Flisgubben Skrevet 7. oktober 2000 Skrevet 7. oktober 2000 Christian Anker, lege skrev (På 7.10.2000 den 17.10): Jeg er glad for at du har funnet artikler av interesse, men herved beordres du off-line slik at du kan hygge deg med andre aktiviteter. Velkommen tilbake imorgen :-) Vennlig hilsen Doctor's orders. ;^) 0 Siter
Amiga Skrevet 7. oktober 2000 Skrevet 7. oktober 2000 Hvis du slår den av et par - tre måneder får jeg nok bedre armer og hender, nei det er ingen god idé likevel for da ruinerer jeg meg med store telefonregninger, *sukk* Ha en god helg! http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.