Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt med deg, stort sett alle sliter de første gangene!

Det er viktig at du slapper av, prøv gjerne å ligg i senga e.l. Det er også viktig å få tampongen langt nok inn for at det ikke skal bli ubehagelig.

Begynn med den miste størrelsen, det er vel den gule o.b pakka.. Eller kjøp en pakke tampax av den minste størrelsen, som har en slags innføringshylse... Det hjalp meg veldig og gjorde ting mye lettere.

Hvis du ser i pakningsvedlegget til tampongene så er det nøye beskrevet hvordan du gjør ting, men jeg kan ikke si at det gjorde saken lettere for meg.. ikke o.b-tampongene ivertall... Det er viktig at du blør ordentlig når du setter inn tampongen, slik at det ikke er tørt, da vil det bare bli sårt og du kan risikere å få rifter..

Lykke til, med litt øvelse blir det mye lettere :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60291-tampong/#findComment-261185
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Zoloft er et relativt nytt medikament, så da har man ikke erfaring og fraråder bruken. Det skulle imidlertid ikke være stor risiko for at medikamentet kan skade et foster hvis du stopper med en gang du blir gravid. Så tidlig er det liten blodforbindelse mellom mor og barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60291-tampong/#findComment-264477
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...