Gå til innhold

RFSU er IKKE til å stole på...

Anbefalte innlegg

Gjest Katheinka

...for jeg har fått to blå! Er helt matt nå, har aldri før opplevd å se den lyseblå streken dukke opp som fra intet på pinnen. Plutselig er jeg altså gravid, jeg som hadde begynt å planlege neste forsøk i september. Hadde til og med begynt å tenke på hva vi skulle finne på hvis det ikke skulle lykkes da heller.

Skjønner nå at de bittesmå tegnene jeg har kjent ikke er innbildning likevel, er litt uggen i magen og småkvalm (særlig om ettermiddagene), er litt mer barmfager enn vanlig (men puppene er ikke så ømme som jeg hadde trodd de ville være) - og jeg er virkelig blitt varmere, som min elskede har påstått de siste dagene. Han sover jo med meg, så han burde merke forskjellen.

Jeg orker ikke engste meg for at dette kan gå skeis, akkurat nå er jeg bare glad for at kroppen min viser at den kan bli gravid. Det er nytt for meg.

Uansett sender jeg nå en kraftig blå bølge inneover i forumet her, håper den treffer dere alle med full kraft!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60294-rfsu-er-ikke-til-%C3%A5-stole-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fryser på ryggen..... dette er bare helt nyyyydelige nyheter!! :-)

Vet så godt hvordan det føles å sveve rundt på rosa skyer og endelig oppleve å være gravid! Selv om det er snart tre år siden, glemmer jeg aldri den lykkerusen der....

Gratulerer så masse!!!

Klem,

Annonse

SÅÅÅÅÅ KJEKT! :o))

Det var akkurat den meldingen jeg håpet på få lese da jeg logget meg på i kveld. Kan tippe at du og mannen er glad nå. Gleder meg til vi treffes om et par uker. Det blir bare så kjekt.

Gratulerer så mye Katheinka. Det er deg vel unt. :o)

Hilsen

Fryser på ryggen..... dette er bare helt nyyyydelige nyheter!! :-)

Vet så godt hvordan det føles å sveve rundt på rosa skyer og endelig oppleve å være gravid! Selv om det er snart tre år siden, glemmer jeg aldri den lykkerusen der....

Gratulerer så masse!!!

Klem,

Gratulerer så masse Katheinka.

Det fortjente du virkelig :o)

Jeg kommer etter!!

Annonse

....av å være i himmelen - etter at CB viste noe annet enn RFSU-testen.

Gratulerer så mye Katheinka! For å være helt ærlig følte jeg meg nesten sikker på at du var gravid. Så fantastisk at du faktisk er det!

Ny følelsen. Dette er en opplevelse du kommer til å minnes hele livet, det lover jeg deg. Men det mest fantastiske er jo at dette bare er begynnelsen!!

Gratulasjoner i bøtter og spann fra

ÅHHHHH, så fantastisk :-)))

Jeg må innrømme at jeg hadde goode følelser for deg, og trodde ikke helt på den negative testen !!!

Nå er det i boks skal du se :-))) Så herlig !!! GRATULERER SÅ MYE, og kos deg masse i tiden fremover.

Klem fra pus som er 6+6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...