khalana Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Heisann! Jeg har vært på UL i dag og fikk beskjed om å fortsette med puregon til og med søndag,så er det tilbake til ny kontroll på mandag.Håper eggene er blitt store nok til å ta ut eggene på onsdag ,torsdag neste uke.Jeg begynner å bli litt utålmodig nå kjenner jeg hehe. Zantippe hvordan gikk det med deg i dag? Er spent på å høre fra deg. Ønsker alle en riktig god helg! Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60382-var-p%C3%A5-ul-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zantippe Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei khalana Du starta med sprøyter forrige torsdag? Vi får satse på at posene har vokst seg store nok i løpet av helgen. Men fikk du ikke et cirkatall på hvor mange egg du har produsert? Min kontroll er ikke før klokka tre. Finner meg en internettkafé etterpå og avlegger en (forhåpentligvis spenennde) rapport. tastes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60382-var-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-261777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Hei khalana Du starta med sprøyter forrige torsdag? Vi får satse på at posene har vokst seg store nok i løpet av helgen. Men fikk du ikke et cirkatall på hvor mange egg du har produsert? Min kontroll er ikke før klokka tre. Finner meg en internettkafé etterpå og avlegger en (forhåpentligvis spenennde) rapport. tastes! Hei Zantippe! Ja jeg startet med sprøytene på forrige torsdag. Jeg fikk med meg at jeg hadde ca.13 på høyre side og 11 på venstre.De lå på 15,14 og 12.Steier sa de måtte være på 18-20.Så nå vet jeg litt mere i hvertfall. Nå er jeg spent på å høre fra deg.Jeg skal sjekke med jevne mellomrom:) Tvi tvi Snakkes da Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60382-var-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-261784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HotSiv Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Zantippe! Ja jeg startet med sprøytene på forrige torsdag. Jeg fikk med meg at jeg hadde ca.13 på høyre side og 11 på venstre.De lå på 15,14 og 12.Steier sa de måtte være på 18-20.Så nå vet jeg litt mere i hvertfall. Nå er jeg spent på å høre fra deg.Jeg skal sjekke med jevne mellomrom:) Tvi tvi Snakkes da Klem Hu hei for en produsent du er! 24 eggposer! Min UL viste tolv eggposer, noe som var ganske overraskende, med tanke på at jeg ikke har kjent noe særlig ømhet eller vært noe stinn. Posene var på 15 mm, så jeg fikk tid for uttak på tirsdag. Profasien settes søndag kveld. Jeg regner med de ikke trengte mer UL på meg siden de "kjenner" kroppens reaksjoner fra forrige gang? Siden jeg hører til på Røde Kors regner jeg med egginnsetting neste søndag, altså fem dager etter uttak. Nå krysser vi fingra for at du har like god eggkvalitet som du har kvantitet! Så får du sikkert et par rør til å legge i fryseren. Kjekt å ha når du skal lage søsken til kommende knott! Selv er kjæresten og jeg fornøyde med våre forsøk og sier oss ferdige med ivf nå i juli. (Adopsjon står på taptet i august om dette av en eller annen merkelig grunn ikke skulle gå hjem.) Ha en fin helg. Drikk vin mens du kan (det skal i hvertfall jeg!) Hilsner fra [email protected] (Zantippe når hu' sitter på jobben) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60382-var-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-261928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Hu hei for en produsent du er! 24 eggposer! Min UL viste tolv eggposer, noe som var ganske overraskende, med tanke på at jeg ikke har kjent noe særlig ømhet eller vært noe stinn. Posene var på 15 mm, så jeg fikk tid for uttak på tirsdag. Profasien settes søndag kveld. Jeg regner med de ikke trengte mer UL på meg siden de "kjenner" kroppens reaksjoner fra forrige gang? Siden jeg hører til på Røde Kors regner jeg med egginnsetting neste søndag, altså fem dager etter uttak. Nå krysser vi fingra for at du har like god eggkvalitet som du har kvantitet! Så får du sikkert et par rør til å legge i fryseren. Kjekt å ha når du skal lage søsken til kommende knott! Selv er kjæresten og jeg fornøyde med våre forsøk og sier oss ferdige med ivf nå i juli. (Adopsjon står på taptet i august om dette av en eller annen merkelig grunn ikke skulle gå hjem.) Ha en fin helg. Drikk vin mens du kan (det skal i hvertfall jeg!) Hilsner fra [email protected] (Zantippe når hu' sitter på jobben) Yoohoo! Du hadde ganske bra med eggposer du også.Så du må vente helt til neste søndag med egginnsetting? Jeg fikk bare vite at uttaket blir ons,torsdag eller fredag neste uke .Så setter de tilbake 1-3 dager etterpå.Ja ja kanskje vi blir liggende ganske likt likevel:) Ikke mange dagene i mellom i hverfall. Så dere har bestemt dere for at dette er siste gang med prøverør?Håper så veldig at det klaffer for dere altså!! Jeg ser du har lagt ut mail adressen din, vi kan godt maile hvis du vil:)Har du msn messenger også forresten? Jeg spurte jordmødrene om alkoholdrikking nå i denne perioden og da sa de at ett glass i godt lag kunne ikke skade,men da tenkte jeg at jeg ikke gidder for det er jo det 2.og 3.glasset som smaker for meg hehe.Så jeg holder meg bare helt unna. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60382-var-p%C3%A5-ul-i-dag/#findComment-261945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.