Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med yogi i at dette burde få politikerne til å tenke seg om et par ganger ekstra.

Dessverre er ikke artikkelen i nettutgaven fullstendig i forhold til papirutgaven, - de positive aspektene har falt ut.

I papirutgaven står det bl.a at St. Olavs Hospital har hatt en suksessrate på 50% hittil i år, og at hvordan eggene blir satt inn av legen har veldig mye å si for om de fester seg eller ikke!

Blir innsettinga foretatt av en lege som er veldig stø på hånda, er sjansene mye større enn om legen er litt ustø (les har det travelt)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60415-adresseavisen/#findComment-261805
Del på andre sider

Enig med yogi i at dette burde få politikerne til å tenke seg om et par ganger ekstra.

Dessverre er ikke artikkelen i nettutgaven fullstendig i forhold til papirutgaven, - de positive aspektene har falt ut.

I papirutgaven står det bl.a at St. Olavs Hospital har hatt en suksessrate på 50% hittil i år, og at hvordan eggene blir satt inn av legen har veldig mye å si for om de fester seg eller ikke!

Blir innsettinga foretatt av en lege som er veldig stø på hånda, er sjansene mye større enn om legen er litt ustø (les har det travelt)

Det med at legens håndlag har noe å si er kanskje ikke veldig overraskende, men uffameg så skummelt, da!

Vi var jo griseheldige sist, men jeg liker overhodet ikke tanken på å være prisgitt dagsformen til en lege - som jeg ikke kan velge selv!!

Trøsten får vel være de flotte resultatene fra St.Olavs hittil i år. Etter ferien skal vi oppover og gjøre den enda bedre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60415-adresseavisen/#findComment-261861
Del på andre sider

Det med at legens håndlag har noe å si er kanskje ikke veldig overraskende, men uffameg så skummelt, da!

Vi var jo griseheldige sist, men jeg liker overhodet ikke tanken på å være prisgitt dagsformen til en lege - som jeg ikke kan velge selv!!

Trøsten får vel være de flotte resultatene fra St.Olavs hittil i år. Etter ferien skal vi oppover og gjøre den enda bedre!

huppsda!

Får håpe at hun som satte inn mine 2 var kanonstø på hånda...Hun var iallefall veldig blid :-)

Husker jeg ikke kjente noe som helst, og tenkte ; herregud, er de satt inn allerede????? Mens jeg lå der og tenkte, sa samboeren min noe i retning av at UL`n på skjermen minnet han om nordlys...og jeg måtte skratte litt mens jeg ennå lå der med beina opp i været.

Fikk en åndsvak tanke om at eggene kanskje spratt ut pga. at jeg lo, sånn helt med det samme....Ja, så rare tanker kan man få. Jeg tenkte at siden det var SÅ lett åsette de inn, så kunne de vel SÅ lett falle ut.... Heheheheheh :-)

Måtte le igjen litt seinere, da legen sa så betryggende; dæm ramla itj ut sjø...da jeg spurte om aktiviteter i etterkant av innsettinga.

Jaja, det var en liten historie det og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60415-adresseavisen/#findComment-261918
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...