sats Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! Ser at du har etterlyst meg lengre nede på siden ang. soneterapauten. Katheinka hjalp deg jo, men ville bare tilføye at jeg er godt fornøyd ettersom den godeste Ting (eling) har klart å få ned menssyklusen min til 29 dager, den har aldri vært så kort før. Jeg har holdt på 8 uker med behandling, og har hatt 4 akupunkturrunder i denne perioden. De tar ferie fra torsdag 4. juli. Lykke til (er du også fra Sandnes - innbiller meg at jeg er helt alene....) Siden du sprayer nå, skal du til Danmark? Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60478-til-hope69/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hope69 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Du er nok ikke alene nei. Skal til Maigaard for 2. gang. Har tidligere vært på Ciconia 3 ganger de siste 12 mnd. Fikk en datter v/ICSI for 5 år siden. Hun er made in Ciconia også. Hun kom på 3. forsøk. Begynner nå å miste troen på at vi skal klare å få søsken til henne. Føler dette er siste sjanse. Angrer på at jeg ikke har startet soneterapi forut for denne siste turen. Har vel egentlig fått litt panikk de siste dagene. Håpte at en soneterapaut kunne øke sjangsene for at eggene skulle feste seg. Ble litt imponert over det du har skrevet om behandlingen din og hvordan den har påvirket kroppen. Ønsker deg lykke til, det virker som du har gode odds denne gang. PS: Jeg er også en total Pepsi-max slave, og det gjør vel heller ikke saken bedre. Hilsen Hope69 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60478-til-hope69/#findComment-262560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Du er nok ikke alene nei. Skal til Maigaard for 2. gang. Har tidligere vært på Ciconia 3 ganger de siste 12 mnd. Fikk en datter v/ICSI for 5 år siden. Hun er made in Ciconia også. Hun kom på 3. forsøk. Begynner nå å miste troen på at vi skal klare å få søsken til henne. Føler dette er siste sjanse. Angrer på at jeg ikke har startet soneterapi forut for denne siste turen. Har vel egentlig fått litt panikk de siste dagene. Håpte at en soneterapaut kunne øke sjangsene for at eggene skulle feste seg. Ble litt imponert over det du har skrevet om behandlingen din og hvordan den har påvirket kroppen. Ønsker deg lykke til, det virker som du har gode odds denne gang. PS: Jeg er også en total Pepsi-max slave, og det gjør vel heller ikke saken bedre. Hilsen Hope69 Hei du! Så spennende! Det er liksom "godt" å se at det er andre også som ikke gir opp, selv etter mange mislykkede forsøk.Har dere kjøpt 3-pack hos Maigaard? Vi holder på for fjerde gang, den tredje i København hos Ciconia. Ble gravid i Haugesund i fjor, men mistet e. 11 uker. Er kjempefornøyd med servicen hos danskene. Hvorfor byttet dere klinikk? Er det fordi Sven Maigaard tidl. var hos Ciconia og dere fortsatt vil bruke ham? Bare nysgjerrig. Hiv deg med på Stavanger/sandnes-treffet den 4. juli på Phileas Fogg i Stavanger kl 20.00. Se innlegg den nærmeste tiden for flere detaljer. Lykke til med forsøket. Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60478-til-hope69/#findComment-262609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.