Gå til innhold

smitter soppinfeksjoner.....

Anbefalte innlegg

Gjest Soppen :-)

Dette kan være et utrolig dumt spørsmål. Men rett før mensen kommer, så får jeg sopp infeksjon. Lurte på om; hvis jeg bader mens jeg har "utbrudd", kan min datter bli smittet da? Om vi bader sammen eller at jeg i utgangspunktet har badet i badekaret uten henne. Må jeg "desinfisere" badekaret før hun bader da? Jeg er ikke så dum som jeg høres ut som, men det er bare det at min datter har fått en sopp infeksjon på huden sin. Og legen min sier at det er fordi vi har katt. Og tanken om at jeg kan ha "smittet" henne slo meg nå nettopp....... Takker for alle_seriøse_ svar :-) Og kommer til å le godt av alle de teite....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60491-smitter-soppinfeksjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym i kveld

Hei "soppen" :o)

Det var ikke så veldig dumt spm.

Man hører veldig mye rart ang.sopp infeks.

Jeg fikk det første gang fordi jeg brukte tights! Stoffet i buksene+min flora var dårlig kombinasjon!:-)

Men om det kan smitte på den måten du lurer på tror jeg ikke,jeg badet med sønnen min til han ble så stor at det ikke var "sømmelig" lenger, og han har aldri fått det..

Dette var vel ikke noe hjelp,men ville dele min erfaring ivertfall..

En sommer klem fra en annen mor :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...