Gjest please Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 17 år forskjell Jeg er en jente på 25 år,har 1 barn og vært samboer i 8 år . Har klart å bli forelsket i en mann på 42 år,han er også betatt ut av meg. Forholdet til samboeren min er gått ffra det å være lidenskapelig opptatt av hverandre til et bror søster forhold. Men så til saken,han er 17 år eldre enn meg,han har sagt at han vil vente på at jeg får den tiden jeg trenger til å bryte ut av forholdet mitt,han sier at han vil ikke presse meg til noe. Men jeg er for feig,jeg vil ikke gå fra faren til barnet mitt viss ikke jeg vet at han mener alvor,dette ble ett sinnsykt rotete innlegg,men er ikke 17 år litt vel mye,er det verdt og satse på,verdt å bryte forholdet mitt på,er spm sagt kjempe betatt av denne mannen,og føler vær dag at jeg går rundt med dårlig sammmvittighet pvenfor samboeren min,som ikke aner noen ting. Vær så snoll svar meg på hva dere tenker mener osv.. - please 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest comsys Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 17 år er nok en stor forskjell. Noe sier meg at ved dette innlegget, så føler du selv at noe er veldig feil? Jeg skal ikke komme her å fortelle om hav som er rett og galt. For ingen forhold er like. Kanskje alt kan virke greit nå, og alt virker så idyllisk. Men regern med at når ting har roet seg litt, så vil du fort finnet ut at han er alt for gammel for deg. Kan godt skjønne deg dersom du er i en alder av 25-26 og at forholdet du har til typen har dødd ut...Da finnes det alltid en god trøst i dem som har god livserfaring. Men derimot, så kan jeg ikke skjønne (gamle gubber) som llegger ann på unge jenter. Det er klart det er veldig pent å se på en (ung) jente. Men hadde jeg stått i samme situasjon, så tror jeg nesten jeg ville følt meg pedofil for å sette et sterkt ord på det. Jeg er ganske sikker på at du kan finne masse fornuftige gutter i samme aldersgruppe som deg, som på mange måter er mer å satse på. Synest du skal tenke deg godt om før du hopper ut i dette. med vennlig hilsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-262455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Jeg forstår at du er urolig. Det kan ikke vare så lenge før samboeren din forstår hva som foregår mellom deg og 42 åringen. Så her må du forklare deg snart. For noen er 17 år en stor forskjell i et samliv, for andre ubetydelig. Er du overbevist om at dette er mannen i ditt liv, så spiller ikke aldersforskjellen så stor rolle når du selv er voksen. Men jeg er usikker på om du vil forlate din samboer og oppløse familien din? Det høres ikke sånn ut. Det spørsmålet er viktigst å svare på for deg, tror jeg. Og hvis du er usikker, bør du ikke gjøre noen store sprell. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-265600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marix Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 17 år er nok en stor forskjell. Noe sier meg at ved dette innlegget, så føler du selv at noe er veldig feil? Jeg skal ikke komme her å fortelle om hav som er rett og galt. For ingen forhold er like. Kanskje alt kan virke greit nå, og alt virker så idyllisk. Men regern med at når ting har roet seg litt, så vil du fort finnet ut at han er alt for gammel for deg. Kan godt skjønne deg dersom du er i en alder av 25-26 og at forholdet du har til typen har dødd ut...Da finnes det alltid en god trøst i dem som har god livserfaring. Men derimot, så kan jeg ikke skjønne (gamle gubber) som llegger ann på unge jenter. Det er klart det er veldig pent å se på en (ung) jente. Men hadde jeg stått i samme situasjon, så tror jeg nesten jeg ville følt meg pedofil for å sette et sterkt ord på det. Jeg er ganske sikker på at du kan finne masse fornuftige gutter i samme aldersgruppe som deg, som på mange måter er mer å satse på. Synest du skal tenke deg godt om før du hopper ut i dette. med vennlig hilsen. ...følte bare for å si at å anse en 42-åring som forelsker seg i en kvinne på 25 for pedofil - det må sies å ikke bare være sterkt, men ganske så feilaktig også synes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-265617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trb Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 17 år er nok en stor forskjell. Noe sier meg at ved dette innlegget, så føler du selv at noe er veldig feil? Jeg skal ikke komme her å fortelle om hav som er rett og galt. For ingen forhold er like. Kanskje alt kan virke greit nå, og alt virker så idyllisk. Men regern med at når ting har roet seg litt, så vil du fort finnet ut at han er alt for gammel for deg. Kan godt skjønne deg dersom du er i en alder av 25-26 og at forholdet du har til typen har dødd ut...Da finnes det alltid en god trøst i dem som har god livserfaring. Men derimot, så kan jeg ikke skjønne (gamle gubber) som llegger ann på unge jenter. Det er klart det er veldig pent å se på en (ung) jente. Men hadde jeg stått i samme situasjon, så tror jeg nesten jeg ville følt meg pedofil for å sette et sterkt ord på det. Jeg er ganske sikker på at du kan finne masse fornuftige gutter i samme aldersgruppe som deg, som på mange måter er mer å satse på. Synest du skal tenke deg godt om før du hopper ut i dette. med vennlig hilsen. "Men derimot, så kan jeg ikke skjønne (gamle gubber) som llegger ann på unge jenter. Det er klart det er veldig pent å se på en (ung) jente. Men hadde jeg stått i samme situasjon, så tror jeg nesten jeg ville følt meg pedofil for å sette et sterkt ord på det." -Hvor gammel er du da? Jeg er selv samboende med ei som er nesten 16 år yngre, og dette har fungert fint i snart 4 år. Å kalle slike ting for pedofilt blir mildt sagt feil... Du sier også at du skjønner at ei på hennes alder (please i hovedinnlegget) finner trøst i en med livserfaring. Det har ikke noe med det å gjøre, det kunne like gjerne vært en for henne jevnaldrende. Men da har det vel vært greit? "...masse fornuftige gutter i samme aldersgruppe som deg, som på mange måter er mer å satse på." Hva er "aldersgruppe"? +/- ett år, to år, fem år..? Hvordan vet du at de evt vil mere å satse på? Til slutt lurer jeg på hvor gammel du er... ) Grunnen til det er at jeg selv i yngre alder, rundt 20, så på slike forhold slik du ser på det nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-266329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
just Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 det virker litt rotete dette ja.bli betatt av en person,for så og flytte sammen er litt for tynt spør du meg,selv om han sier han er forelsket ideg. det går jo ikke fram av innlegget hvor langt du har gått.for hvis du skal bryte fra et forhold er det vel greit og vite hvordan han er i forhold til barne ditt og også det seksuelle med deg,en mann som er endel del eldre kan jo ha sine problemer.alder har ikke alt og si så lenge følelsene er ekte.din samboer vil vel snart finne ut av det pga.din dårlige samvittighetut fra den skulle en nesten tro at du allerede hadde byttet.for og bli betatt av andre er synd så lenge det blir med det,det er faktisk normalt,ihvertfall lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-269001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 17 års aldersforskjell kan være veldig mye - og ikke så stor, alt ettersom hvor modne/barnslige de involverte partene er. I ditt tilfelle høres det ut som du trenger noen år på baken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60502-17-%C3%A5r-forskjell/#findComment-269007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.