Gjest kul Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Tenkte det var på tide med en liten oppdatering fra rugerne! Jeg er på min 10de rugedag i dag. Nervene kom for fullt den 8 dagen når de ømme puppene forsvant. Jeg hadde en skikkelig deppedag som jeg pleier rett før mens... Igår hadde jeg et skikkelig raserianfall, jeg sølte noe greier.. Ellers å har jeg litt begynnende mensmurring. Klarer ikke la være å finkjemme kroppen etter symptomer, men finner dessverre ingen. Forresten så fikk jeg noen underlige tak nederst i magen da gubben og jeg koste oss litt i natt ..fniiis. Litt vonde strekkinger liksom..hm. Vel, vel jeg får nok vente 4 dager til før testing hvis ikke mensen dukker opp da! Lykke til dere andre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hallo! Er du "bare" på dag 10(he-he), jeg føler at du snart var på testedag, men ennå har du 3-4 dager igjen. Det er helt grusomt å holde ut, fatter ikke at vi greier det gang på gang. Mens spray og sprøyteperioden går kjemepfort, så er det ulidelig spenningsfullt å gå der å vente på å begynne å blø eller ei!!!! Jeg krysser alt jeg har for deg, kul, og håper du følger i Katheinkas fotspor.... Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-263260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hallo! Er du "bare" på dag 10(he-he), jeg føler at du snart var på testedag, men ennå har du 3-4 dager igjen. Det er helt grusomt å holde ut, fatter ikke at vi greier det gang på gang. Mens spray og sprøyteperioden går kjemepfort, så er det ulidelig spenningsfullt å gå der å vente på å begynne å blø eller ei!!!! Jeg krysser alt jeg har for deg, kul, og håper du følger i Katheinkas fotspor.... Mange klemmer fra Heisann! Jeg vil bare si at jeg krysser fingrene for deg og venter spent på gladmeldingen fra deg om noen dager,kul. Og til sats så vil jeg si at jeg er helt enig med at disse spray og sprøytedagene går fort unna.Jeg skal forøvrig på ny UL i morgen...håper at jeg kan ta ut eggene onsdag,torsdag eller fredag. Du kommer jo etter om ikke så altfor lenge...gleder meg til å høre fra deg også. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-263289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Heisann! Jeg vil bare si at jeg krysser fingrene for deg og venter spent på gladmeldingen fra deg om noen dager,kul. Og til sats så vil jeg si at jeg er helt enig med at disse spray og sprøytedagene går fort unna.Jeg skal forøvrig på ny UL i morgen...håper at jeg kan ta ut eggene onsdag,torsdag eller fredag. Du kommer jo etter om ikke så altfor lenge...gleder meg til å høre fra deg også. Klem fra skjønner godt at du finkjemmer kroppen for tegn... Var akkurat likedan selv :-) Hos meg forsvant også de ømme brystene og alle "tegna" plutselig over natten (etter 7 dagers ruging) - og jeg ble litt deppa, og lurte fælt på hvorfor, og hva som egentlig foregikk inni meg. tenkte mange negative tanker i dagene som fulgte da ja.. MEN; Noen dager etter begynte jeg å få små mengder med brunlig utflod, og da ble jeg helt hysterisk ei lita stund..tenkte at; thats it.... Denne utfloden vedvarte et par dager, og ble mer blodtilblandet enn jeg likte. Ringte St.Olavs, og fikk roa meg med at det ikke var uvanlig å få en mens.lignende greie i den tiden en skulle hatt mensen. Samme dag (torsdag) tok jeg en test, som viste positivt resultat. Skulle jo egentlig ikke ha testa før lørdag, men tenkte at om den er negativ så kan jeg likegodt få det i trynet her og nå..... Småblødningene vedvarte men ikke i store mengder, tok ny test fredag, som også var pos. Så idag, søndag, tok jeg atter en test, som enda viser pos! Og det til tross for at jeg skvetter litt.... klarer ikke helt å tro at dette går vår vei, før jeg event. slutter å blø - med påfølgende positiv test. Så nå blir det noen spennende dager fremover!!! Har så inderlig lyst til å kaste meg på den blå bølgen her inne...... Om det skulle være noen av leserne som kjenner til, eller har opplevd lignenede symp. så hadde jeg blitt glad for litt tilbakemelding! Håper det går din vei kul :-) Og kjempemasse lykke til!!!! Skal følge med i utviklingen her på DOL :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-263352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domenica Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Kjære kul. Hormoner er moro, ikke sant :o// Må innrømme at jeg misunner deg å være så nærme testen, mens jeg på den annen side er veldig glad for at jeg ikke står midt oppe i det grusomme spenningsnivået - enda.... Lover å krysse alt jeg har for positiv test. LYKKE TIL!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-263471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei- kul. Tenkte jeg bare måtte fortelle deg at slike strekksmerter kan tyde på at du er gravid! det var det som jeg og venninder har forstått at vi er gravide på! det er livmoren som blir tyngre og som forårsaker disse smertene. Lykke til! Hilsen mamma til 3. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-263482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 skjønner godt at du finkjemmer kroppen for tegn... Var akkurat likedan selv :-) Hos meg forsvant også de ømme brystene og alle "tegna" plutselig over natten (etter 7 dagers ruging) - og jeg ble litt deppa, og lurte fælt på hvorfor, og hva som egentlig foregikk inni meg. tenkte mange negative tanker i dagene som fulgte da ja.. MEN; Noen dager etter begynte jeg å få små mengder med brunlig utflod, og da ble jeg helt hysterisk ei lita stund..tenkte at; thats it.... Denne utfloden vedvarte et par dager, og ble mer blodtilblandet enn jeg likte. Ringte St.Olavs, og fikk roa meg med at det ikke var uvanlig å få en mens.lignende greie i den tiden en skulle hatt mensen. Samme dag (torsdag) tok jeg en test, som viste positivt resultat. Skulle jo egentlig ikke ha testa før lørdag, men tenkte at om den er negativ så kan jeg likegodt få det i trynet her og nå..... Småblødningene vedvarte men ikke i store mengder, tok ny test fredag, som også var pos. Så idag, søndag, tok jeg atter en test, som enda viser pos! Og det til tross for at jeg skvetter litt.... klarer ikke helt å tro at dette går vår vei, før jeg event. slutter å blø - med påfølgende positiv test. Så nå blir det noen spennende dager fremover!!! Har så inderlig lyst til å kaste meg på den blå bølgen her inne...... Om det skulle være noen av leserne som kjenner til, eller har opplevd lignenede symp. så hadde jeg blitt glad for litt tilbakemelding! Håper det går din vei kul :-) Og kjempemasse lykke til!!!! Skal følge med i utviklingen her på DOL :-) Jeg har opplevd det samme som deg, og vet hvor forferdelig nervepirrende det er.. På siste forsøk begynte jeg å blø på dag 12 etter uttak. Blødde litt, først brunt deretter tiltakende rødt og så brunt igjen i tilsammen 10 dager. Jeg hadde ikke noe tro på at det kunne gå bra, men nå er jeg 23 uker på vei! Krysser alt jeg har for at det går bra med deg også. Det viktigste er at HCG stiger og det gjør den jo hos deg! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-264062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har opplevd det samme som deg, og vet hvor forferdelig nervepirrende det er.. På siste forsøk begynte jeg å blø på dag 12 etter uttak. Blødde litt, først brunt deretter tiltakende rødt og så brunt igjen i tilsammen 10 dager. Jeg hadde ikke noe tro på at det kunne gå bra, men nå er jeg 23 uker på vei! Krysser alt jeg har for at det går bra med deg også. Det viktigste er at HCG stiger og det gjør den jo hos deg! Hilsen heisann Sofie Høres igrunnen litt likt ut, men jeg har mista håpet etter at jeg i går kveld fikk litt magesmerter, og kraftigere blødninger. Blør fremdeles, og det er mer mens nå synes jeg. Men det har variert fra brunt til rødt en god del de siste dagene. Men som sagt så tror jeg løpet er kjørt nå. Skal ta en ny test på fredag, og om den er positiv, så er det sikkert en graviditet utenfor livmora. Jeg høres sikkert lite optimist ut nå, men det er bedre å tenke slik, så blir en iallefall ikke skuffa. Men, det var jo kjempefint at det gikk bra med deg ;-) Ønsker deg masse lykke til! Var det icsi, og første forsøk for dere? Ha en riktig god sommer :-) klem fra ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-265368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 heisann Sofie Høres igrunnen litt likt ut, men jeg har mista håpet etter at jeg i går kveld fikk litt magesmerter, og kraftigere blødninger. Blør fremdeles, og det er mer mens nå synes jeg. Men det har variert fra brunt til rødt en god del de siste dagene. Men som sagt så tror jeg løpet er kjørt nå. Skal ta en ny test på fredag, og om den er positiv, så er det sikkert en graviditet utenfor livmora. Jeg høres sikkert lite optimist ut nå, men det er bedre å tenke slik, så blir en iallefall ikke skuffa. Men, det var jo kjempefint at det gikk bra med deg ;-) Ønsker deg masse lykke til! Var det icsi, og første forsøk for dere? Ha en riktig god sommer :-) klem fra ninak Hei igjen! Dette var vårt 6. IVF-forsøk + at vi har hatt 2 forsøk med opptinte egg. Litt flere forsøk enn gjennomsnittet kan man si.. Men vi er nå glade for at vi ikke ga opp underveis! Trist å lese at det antakelig ikke går bra med graviditeten din. Jeg håper det ikke er utenfor livmoren. Jeg har vært gravid utenfor livmoren 3 ganger og det er helt pyton. Mye verre enn ikke å bli gravid. Plutselig er det fare for egen helse.. Men siden du blør ganske mye nå så satser vi på at kroppen ordner opp på egen hånd. Og så er det kanskje et lite håp enda om at det kan gå bra?! Uansett så er det positivt at eggene har festet seg litt. Neste gang sitter de ordentlig! Masse lykke til da! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-265493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei igjen! Dette var vårt 6. IVF-forsøk + at vi har hatt 2 forsøk med opptinte egg. Litt flere forsøk enn gjennomsnittet kan man si.. Men vi er nå glade for at vi ikke ga opp underveis! Trist å lese at det antakelig ikke går bra med graviditeten din. Jeg håper det ikke er utenfor livmoren. Jeg har vært gravid utenfor livmoren 3 ganger og det er helt pyton. Mye verre enn ikke å bli gravid. Plutselig er det fare for egen helse.. Men siden du blør ganske mye nå så satser vi på at kroppen ordner opp på egen hånd. Og så er det kanskje et lite håp enda om at det kan gå bra?! Uansett så er det positivt at eggene har festet seg litt. Neste gang sitter de ordentlig! Masse lykke til da! Klem fra Tusen takk for meldinga :-) Godt å høre om andre som lykkes til slutt! Gratulerer så mye med graviditeten - må føles som en kjempelykke etter så mange forsøk! Vet ikke om jeg hadde maktet å gå igjennom så mange... eller, kanskje jeg hadde det? Det kan man ikke vite før en står i situasjonen selv. I og med at du faktisk var blitt gravid hele 3 ganger, men utenfor livmoren, så er det jo naturlig å ikke gi opp så lett. Hadde vært verre dersom en ikke hadde blitt gravid overhodet. Så Gratulerer igjen ;-) Her er det temelig sikkert at løpet er kjørt, men helt 100% kan jeg vel ikke være før fredag, etter å ha testa for 4.gang. Men jeg tror nok at det har vært en kjemisk graviditet slik de sa i trondhjem. For jeg blør en god del, og har gjort det siden i går kveld. Så det er vel lite sannsynlig at dette ikke gikk veien, for denne gang. Satser sterkt på nytt forsøk i august, da med frys.forsøk :-) Tror jeg skal be legen skrive ut resept på albyl-E til meg, i og med at det ikke er noen fare forbundet med å bruke det. Har du noen erfaring med det? Har ellers hørt om wild yam, som er et helsekostprodukt som skal være oppbyggende for slimhinna i livmora. Inneholder visstnok komponenter som er forstadie til progesteron. Men jeg skal vente til jeg får sikkert svar fra fagfolk før jeg begynner med det. Ha en riktig fin sommer, med voksende mage :-) Klem fra ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-265763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Tusen takk for meldinga :-) Godt å høre om andre som lykkes til slutt! Gratulerer så mye med graviditeten - må føles som en kjempelykke etter så mange forsøk! Vet ikke om jeg hadde maktet å gå igjennom så mange... eller, kanskje jeg hadde det? Det kan man ikke vite før en står i situasjonen selv. I og med at du faktisk var blitt gravid hele 3 ganger, men utenfor livmoren, så er det jo naturlig å ikke gi opp så lett. Hadde vært verre dersom en ikke hadde blitt gravid overhodet. Så Gratulerer igjen ;-) Her er det temelig sikkert at løpet er kjørt, men helt 100% kan jeg vel ikke være før fredag, etter å ha testa for 4.gang. Men jeg tror nok at det har vært en kjemisk graviditet slik de sa i trondhjem. For jeg blør en god del, og har gjort det siden i går kveld. Så det er vel lite sannsynlig at dette ikke gikk veien, for denne gang. Satser sterkt på nytt forsøk i august, da med frys.forsøk :-) Tror jeg skal be legen skrive ut resept på albyl-E til meg, i og med at det ikke er noen fare forbundet med å bruke det. Har du noen erfaring med det? Har ellers hørt om wild yam, som er et helsekostprodukt som skal være oppbyggende for slimhinna i livmora. Inneholder visstnok komponenter som er forstadie til progesteron. Men jeg skal vente til jeg får sikkert svar fra fagfolk før jeg begynner med det. Ha en riktig fin sommer, med voksende mage :-) Klem fra ninak Hei! Jeg har prøvd albyl-E en gang, men ble ikke gravid. Har ikke prøvd det etter det, men utifra det jeg har lest her inne så er det mange som har gode erfaringer med det og som du sier så kan det i hvert fall ikke skade, og da er det jo verdt å prøve det. Jeg har prøvd Wild Yam også, men ikke i forbindelse med forsøk. Det er nok lurt å konferere med noen som kan naturpreparater ja, så du ikke tar det på feil måte. For så vidt jeg husker så skulle man ta det i visse faser av syklusen. Jeg gikk til en refleksolog under dette forsøket, og hun anbefalte hva jeg skulle ta av vitaminer og mineraler utifra hva hun mente at kroppen min manglet. Og det kan jo se ut som det hjalp! Ønsker deg all verdens lykke til med neste forsøk og prøv å nyt sommeren i mellomtiden! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60620-rugerapport/#findComment-266471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.