Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff og uff, dette tegner til å bli en rugetid etter berg og dalbane-prinsippet. Hadde innsetting i går (I dag er det 5. dagen, inkl uttaksdagen) og humøret er allerede ustabilt som sankthansværet i øst. Griner for ingenting og tenk å være så forbaska teit å driste seg til å spørre hva som er galt. HALLLLLLOOOOOO :o)))

Mensenvondt og kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å mane frem positive tanker og mitt sedvanlige sprudlende humør......som kan gi det lille frøet der lyst til å flytte inn.

Godt jeg kan skylde på hormoner. Den dagen jeg blir så bitchy helt av meg selv, er jeg ille ute å kjøre :-/

God St.Hans-feiring da dere. Det virker sannelig som om skydekket letter litt her (=

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60676-au-da-alt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen Domenica!

Kan ikke annet enn å trøste deg med å si at jeg kjenner meg igjen når det gjelder rugeperioden - den er bare uutholdelig!

Vet at tiden snegler seg av gårde for dere. Selv går tiden rasende fort for meg, som allerede skal ta første stikk i morgen med puregon. Ja, ja, det er jo fjerde runde for oss nå, så jeg er ganske dreven i gamet. Sprayperioden (16 dager) har gått superfort (ja, kjekt å høre det for deg nå....).

Hold oss orientert om situasjonen din, dere er mange som nettopp har blitt rugere. Blir spennende å følge dere alle nå i dagene som kommer. Rekker nok å få med meg noen blå meldinger før det blir Danmarkstur.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60676-au-da-alt-n%C3%A5/#findComment-263539
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...