Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ser det er mange som ruger nå, og vil bare melde meg inn i "rugeklubben". Satt inn ett flott egg i går etter naturlig syklus-forsøk på RK. Tester 4. juli. Som noen av dere vet fra forrige runde, er dette 4. og siste forsøk for vår del, og jeg lurer nå på hvordan jeg skal gjøre de neste 11 dagene så utholdelige som mulig. For å si det sånn :-) Godt at vi er flere i samme båt!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60690-ny-rugeperiode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei terten!

Ja, du går inn i kjempespennende periode. Satser alt på at det går rette veien denne gagen. Mulig du har skrevet det, men er det ICSI-forsøk dere har hatt! Jeg vet lite om naturlig forsøk, og hvis vi ikke lykkes denne gangen, så kunne jeg ha tenkt å prøve denen metoden. Er det billigere? Hadde vært greit og sluppet medisinene, det er vel bare et par sprøyter og profasi som må til, stemmer ikke det?

Vel, krysser fingre og alt annet for dere som er i samme båt for øyeblikket. Måtte Katheinka ha startet en kjempe blåbølge her inne.

Mang klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60690-ny-rugeperiode/#findComment-263552
Del på andre sider

Hei terten!

Ja, du går inn i kjempespennende periode. Satser alt på at det går rette veien denne gagen. Mulig du har skrevet det, men er det ICSI-forsøk dere har hatt! Jeg vet lite om naturlig forsøk, og hvis vi ikke lykkes denne gangen, så kunne jeg ha tenkt å prøve denen metoden. Er det billigere? Hadde vært greit og sluppet medisinene, det er vel bare et par sprøyter og profasi som må til, stemmer ikke det?

Vel, krysser fingre og alt annet for dere som er i samme båt for øyeblikket. Måtte Katheinka ha startet en kjempe blåbølge her inne.

Mang klemmer fra

Hei,

Jeg anbefaler å prøve naturlig syklus hvis dere ikke lykkes denne gangen (men det må vi jo håpe på!). Tror bare det er RK i Norge som tilbyr det, og det koster kr. 14.000,-. Det er riktig at det kun er Profasi jeg tar. Én eggløsningssprøyte og deretter 6 sprøyter over tre uker. Vi har ikke gjort ICSI, pga. veldig god sædkvalitet, men jeg fikk inntrykk av at de gjør ICSI på de fleste naturlig syklus-forsøk. Lykke til i sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60690-ny-rugeperiode/#findComment-263561
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...